سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۱۹۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۳
آیین معرفی و رونمایی کتاب «تاج طلا» "راهنمای بلوغ دختران" به قلم سمیه سادات لوح موسوی در قالب برنامه گنجینه خانواده یکشنبه 25 تیر ساعت 15 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

کتاب «تاج طلا» در فرهنگسرای خانواده رونمایی و معرفی می شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این برنامه با حضور سمیه سادات لوح موسوی(نویسنده)، نوشین فرهانی(روانشناس تربیتی)، فرزانه فخریان(پژوهشگر فرهنگی) و زهرا روح الامین(جامعه شناس تربیتی) با مشارکت انتشارات احیا برگزار می شود.

کتاب«تاج طلا»با بیانی ساده، بدون‌تکلف در ۸ فصل «نقش جنسیتی»، «هویت جنسی»، «به‌سوی زنانگی»،‌ «رشد جهشی»، «عزت‌نفس»، «هویت»، «اختلال‌های عاطفی» و «نیازهای ما» راهنمایی برای بلوغ دختران است.

نویسنده در مقدمه کتاب «تاج طلا» گفته است: نوجوانی یکی از متنوع ترین و پیچیده ترین مراحل مسیر زندگی ما انسان ها به شمار می رود که تغییر و تحول مهم‌ترین نشانه این دوران است.

این کتاب نتیجه تحقیق، تدریس، مشاوره و همایش‌های مختلف نویسنده برای دختران نوجوان بوده که طی آن محورهایی برای بررسی بیشتر مطرح و پس از نظرسنجی، پراهمیت‌ترین موضوع‌ها از نظر مخاطبان انتخاب شده است.

علاقه مندان به کتاب و کتابخوانی برای حضور در این برنامه می توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسدآبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست‌ویکم، بوستان شفق مراجعه کنند.

نظر شما