سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۰
کد خبر: ۱۳۳۲۱۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۱
روابط عمومی اداره کل امور زنان و خانواده از گشایش نخستین رویداد «پوشاک ایرانی اسلامی هدی» با همکاری انجمن فعالان و متخصصین حوزه حجاب در محل سالن همایش مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خبر داد.
نخستین رویداد «پوشاک ایرانی اسلامی هدی» به مناسبت بزرگداشت هفته ملی حجاب برگزار می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ، نخستین رویداد «پوشاک ایرانی اسلامی هدی» با همکاری انجمن فعالان و متخصصین حوزه حجاب در محل سالن همایش مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می شود.

این رویداد با هدف ترویج فرهنگ عفاف و پوشش عفیفانه، میزبان بهترین تولیدکنندگان داخلی کالای حجاب است که در ۵۵ غرفه به عرضه مستقیم پوشاک خانواده، به‌خصوص پوشاک دختران با ۱۵% تخفیف ویژه می‌پردازند. 

اداره کل امور زنان و خانواده تشریح کرد که این رویداد، با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و معرفی مد و پوشاک ایرانی – اسلامی به خانواده‌ها برگزار شده و در راستای عمل به مسئولیت‌ اجتماعی این اداره کل و ترغیب خانواده‌ها به استفاده از پوشاک تولید داخلی است. 


مراسم افتتاحیه این رویداد ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۲۱ تیر ماه با حضور مریم اردبیلی، مدیرکل امور زنان و خانواده، رستگار، رئیس اصناف تهران، امامی، دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور، محسن گرجی مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک و سردار محمدحسین سپهر برگزار شد.
نظر شما