چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۱۴
کد خبر: ۱۳۳۳۷۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲
فرهنگ‌سرای فردوس با مشارکت انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، دوره‌های حضوری آموزش خانواده ویژه خانواده‌های دارای فرزند با نیاز ویژه را برگزار می‌کند.

«گفتگو در خانواده» ویژه افراد با نیازهای ویژه در فرهنگ‌سرای فردوسبه گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی هنری منطقه 5، انجمن آهسته‌گامان ایرانیان با فعالیت در زمینه‌های مختلف توانمندسازی و ارتقای ظرفیت فکری و روحی والدین دارای فرزند با نیاز ویژه (استثنایی)، فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولیت و احقاق حقوق این قشر، دوره های روان‌شناسی آموزش خانواده را شنبه 31 ساعت 9 تا 11:30 در فرهنگ‌سرای فردوس برگزار می‌کند.

مدرس این دوره دکتر طلعت کاویانپور، استاد ادبیات و زبان فارسی دانشگاه صنعتی شریف و رئیس محترم انجمن آهسته گامان ایرانیان است که مباحثی را با موضوع تقویت فرهنگ گفتاری ،تقویت فرهنگ شنیداری و نوشتاری در میان اعضای خانواده‌های دارای فرزند کم‌توان و با نیاز ویژه مطرح می‌کند.

خانواده‌های دارای فرزند با نیاز ویژه برای شرکت در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر نیز با شماره 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما