سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۷
کد خبر: ۱۳۳۵۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵
نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط با عنوان «نقشی با خط» از ۱۱ تا ۲۰ مردادماه در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران برپاست.
نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط «نقشی با خط» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه خوشنویسی و نقاشی‌خط با عنوان «نقشی با خط» از ۱۱ تا ۲۰ مردادماه در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران برپاست. آیین افتتاحیه این نمایشگاه چهارشنبه ۱۱ مردادماه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ برگزار می‌شود. 

در این نمایشگاه که در دو بخش خوشنویسی سنتی و نقاشی‌خط برگزار می‌شود، ۳۰ اثر از ۱۹ هنرمند به نمایش در می‌آید. شقایق امینی، شقایق بالندری، حسام بی‌باک، ژینوس ترابیان، مهسا چراغلو، یونس چناری، سید علی حسینیان، فریبا حمزه، فاطمه دمیرچی، احمدرضا رحیمی، نوشین رعیت، زهرا عابدینی، مهرک عبدالصالحی، لیلا عزتی، گلناز فرهمندفر، ریحانه کاوسی، امیرحسین کریمخانی فرد، حنانه گلی، نفیسه موثقی و مریم مومنی هنرمندان حاضر در نمایشگاه «نقشی با خط» هستند. طراحی پوستر نمایشگاه را نیز احمدرضا رحیمی بر عهده داشته است. 

علاقه‌مندان برای بازدید از نمایشگاه می‌توانند هر روز از ساعت ۹ تا ۱۹ به نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند. 

نظر شما