چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۵۵
کد خبر: ۱۳۳۶۹۰
|
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
سومین جلسه از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» به موضوع هوش مصنوعی پرداخته و تلاش دارد سوالات نوجوانان در این زمینه را پاسخ بدهد.
هوش مصنوعی به «بچه‌های رستا» در فرهنگسرای رسانه رسیدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سومین جلسه از سلسله نشست‌های گفت‌وگو محور ویژه نوجوانان به همت فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 
این ویژه برنامه که با عنوان «بچه‌های رستا» و با شعار «به فرداها نگاه کن» در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود، در دو اجرای قبلی خود میزبان جمع زیادی از نوجوانان بوده و نشست‌های گفت‌وگو محور درباره دو موضوع مهم را برگزار کرده است. 
موضوع اصلی سومین جلسه از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» هوش مصنوعی و کارکردهای آن در دنیای امروز است که با عنوان «هر آنچه درباره هوش مصنوعی باید بدانیم» و با حضور دکتر نوید کمالی، کارشناس و مدرس هوش مصنوعی برگزار می‌شود. 
 سومین جلسه از ویژه برنامه «بچه‌های رستا» روز دوشنبه 16 مردادماه از ساعت 15 الی 17 با حضور نوجوانان کانون مسجد حسینیه ارشاد منطقه ۳ در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود. 
از عموم نوجوانان دعوت می‌شود تا با حضور در این جلسه ضمن کسب تجربه حضور در یک جلسه گفت‌وگو محور، به طرح پرسش‌های خود از استاد جلسه و بررسی موضوعات مرتبط در جمعی دوستانه بپردازند. 
ویژه برنامه «بچه‌های رستا» برند سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در حوزه برگزاری نشست‌های گفت‌وگویی نوجوانان است. این برنامه تلاش دارد تا در فضایی صمیمی و دوستانه با حضور نوجوانان، سوالات آنها را پاسخ گفته و فضایی برای گفت‌وگو بین آنان شکل بدهد.
نظر شما