شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۳۳۶۹۷
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۱
فرهنگسرای ارسباران کارگاه آموزش بازیگری را در قالب مدرسه تابستانی تهران برگزار می‌کند.
کارگاه آموزش بازیگری در مدرسه تابستانی ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کارگاه آموزش بازیگری به همت فرهنگسرای ارسباران در قالب مدرسه تابستانی تهران برگزار می‌شود.

این کارگاه آموزشی در روزهای چهارشنبه از ساعت ۱۷ تا ۱۹ میزبان علاقه‌مندان است و در پایان به شرکت‌کنندگان گواهی‌نامه معتبر ارائه خواهد شد.

استاد حبیب دانش نویسنده و کارگردان باسابقه تئاتر مدرس این دوره آموزشی است. دانش در سال‌های اخیر نمایش‌های موفقی مانند «آدم آدم است» و «چند درجه سوءتفاهم در مقیاس اتللو» روی صحنه برده است و در مقام بازیگر، طراح صحنه، دراماتورژ و مشاور کارگردان در آثاری مانند «حرف نمی‌زنم»، «دلفین‌ها»، «غرب غم‌زده»، «نقره‌ای» و «ازدواج آقای می‌سی‌سی‌پی» حضور داشته است.

شناخت بدن، حرکت و فرم، پرورش صدا، تقویت و شناخت احساسات، درک فضا، تمرین و کار در گروه، بیان بدنی و پرورش تخیل برخی سرفصل‌های آموزشی این دوره خواهد بود.

علاقه‌مندان به بازیگری برای نام‌نویسی در این دوره می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۷ و ۲۲۵ تماس بگیرند.

نظر شما