چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۱۱
کد خبر: ۱۳۳۷۱۹
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۸
بچه‌های رستا در دومین نشست گفتگومحور فرهنگسرای فردوس، با محوریت ایمان و امید و موضوع «خدا در کنار توست؛ تلاش کن» در کانون فرهنگی هنری نصر گرد هم خواهند آمد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ دومین نشست گفتگومحور نوجوانان از سری برنامه‌های بچه‌های رستا با موضوع «خدا در کنار توست؛ تلاش کن»، روز چهارشنبه 18 مرداد 1402 از ساعت 17 تا 20 در محل کانون فرهنگی هنری نصر برگزار خواهد شد.

نوجوانان دختر و پسر فعال در برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی منطقه پنج، در ادامۀ تجربۀ موفق و جذاب نشست نخست بچه‌های رستا، در گردهمایی فصل تابستان خود، همچنان حول محور ایمان و امید گفتگو خواهند کرد و با نگاه به فرداها، دغدغه‌های آینده‌نگرانۀ خود را در خصوص توکل به خدا و تلاش، با همسالان خود مطرح خواهند کرد.

در این نشست، خانم نرجس عباسی، فعال حوزۀ فرهنگی اجتماعی با سابقۀ قریب به ده سال اجرای برنامه، کارگاه و اردوهای فرهنگی هنری اجتماعی و جهادی و ارتباط با جوانان و نوجوانان، به عنوان کارشناس و همراه بچه‌های رستا حضور خواهند داشت.

نوجوانان علاقه‌مند برای شرکت در این برنامه می‌توانند از ساعت 17، روز چهارشنبه، هجدهم مرداد به دفتر کانون فرهنگی هنری نصر به نشانی: شهرک آپادانا، جنب موتورخانه فاز 5 مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 44058900 تماس بگیرند.

نظر شما