جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۲
کد خبر: ۱۳۳۸۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
در مدرسه تابستانی مراکز فرهنگی هنری منطقه 10 دوره های عکاسی با موبایل و عکاسی دیجیتال از مقدماتی تا پیشرفته توسط فواد اشتری و محسن رنگین کمان برگزار می شود.
آموزش تخصصی عکاسی در فرهنگسرای عطار نیشابوریبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در دوره عکاسی با موبایل که توسط فواد اشتری روزهای سه شنبه برگزار می شود،ابتدا فراگیران با ساختار و امکانات دوربین موبایل آشنا و در ادامه نورسنجی، ترکیب بندی، تنظیمات متناسب با انواع عکاسی از سوژه(پرتره، لانگ اکسپوژر، لنداسکسپ و...) و نهایتا نرم افزار های مورد نیاز برای خروجی مورد نظر را آموزش می بینند.

 دوره عکاسی دیجیتال از مقدماتی تا پیشرفته با حضور محسن رنگین کمان روزهای پنجشنبه برگزار می شود. در این دوره عکاسی تبلیغاتی، آتلیه، خبری و...  و  انواع لنزها و عملکردهای آن‌ها، دیافراگم، عمق میدان و کنترل وضوح تصویر، شاتر،فلاش، نورسنجی و نحوه استفاده از آنها در عکاسی تدریس خواهد شد.
یادگیری عکاسی میتواند علاوه بر فراهم آوردن فرصت ورود به بازارکار ، باعث افزایش مهارت و توانایی در ثبت لحظات زندگی و تفریح نیز باشد. بدین سبب فرهنگسرای عطار نیشابوری با بهره گیری از اساتید عکاسی و محتوای آموزشی متناسب با نیاز مخاطب دوره های آموزش عکاسی با موبایل و عکاسی دیجیتال را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

علاقمندان برای ثبت نام  در این کلاس ها  می توانند به فرهنگسرای عطار نیشابوری واقع در میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان شهید امیرقلی، فرهنگسرای عطار نیشابوری مراجعه و یا با شماره 55716776 تماس حاصل نمایند.

نظر شما