سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۰
کد خبر: ۱۳۳۸۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۲
با حضور مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع دفاع مقدس انجام شد؛
آیین تجلیل از اصحاب رسانه با حضور سردار ناظر در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.
برگزاری آیین تجلیل از اصحاب رسانهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، صبح امورز یکشنبه ۲۲ مردادماه ۱۴۰۲، آیین تجلیل از اصحاب رسانه و خبرنگاران با حضور سردار محمدقاسم ناظر مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سردار علی اصغر محسن‌شیخی جانشین مدیرعامل موزه، علیرضا عسگری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه و جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه در سالن قصر شیرین موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در ابتدای این مراسم عسگری مدیر روابط عمومی و امور بین الملل موزه ضمن عرض خیرمقدم و گرامیداشت روز خبرنگار از کلیه اصحاب رسانه و خبرنگاران بابت زحمات یک سال گذشته در جهت انتشار و اطلاع رسانی به موقع و صحیح اخبار موزه تقدیر و تشکر کرد.

سردار ناظر در این مراسم گفت: کارهای گسترده‌ای  در خارج کشور برای مقابله با اقدامات جمهوری اسلامی انجام می‌شود و تبلیغات گسترده ای علیه جمهوری اسلامی دیده می‌شود و شاهد هستیم چگونه مردم را نسبت به اتفاقاتی که در کشور اتفاق می افتد و حتی باورهای دینی مردم را تحت الشعاع قرار دادند و تاثیر زیادی روی ذهن مردم ما گذاشتند.

وی تاکید کرد: خبرنگاران امروز در نشان دادن اقدامات حکومت باید فعالیت کنند، معتقدیم می‌توانند تاثیر زیادی روی ذهن مردم بگذارند و همواره از اهمیت بسیار زیادی برای مجموعه موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برخوردار بودند.

مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: امروز خبرنگاران می‌توانند در اتفاقات هشت سال دفاع مقدس در بعد نظامی، اقتصادی و مدیریت مطالبی را انتقال دهند که بتوانیم تاثیر آن را در امروز جامعه ببینیم. امروز اگر در بحث مدیریت در دفاع مقدس اخبار واقعی آن دوران را منتقل کنیم می‌تواند در بحث مدیریت بخشی از مشکلات کشور حل شود.

سردار ناظر تصریح کرد: خبرنگاران در خط مقدم جنگ ترکیبی رسالت سنگینی را به عهده دارند، امروز رسانه‌های خارجی علاوه بر مقابله با نظام امروزه علیه خود مردم نیز توهین آمیز رفتار می‌کنند، امروز همه هجمه را نسبت به مردم به کار گرفتند.

در پایان این نشست صمیمی با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران و اصحاب رسانه تقدیر و تجلیل شد.
نظر شما