چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۲۲
کد خبر: ۱۳۳۸۵۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۲
کارگاه تخصصی روان‌شناسی صبح دل‌انگیز با موضوع مدیریت شخصی امور روزانه، با مشارکت کانون بانوان فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

امور روزانه شما چگونه مدیریت می‌شود؟به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ کارگاه تخصصی روان‌شناسی با عنوان صبح دل‌انگیز و موضوع مدیریت امور شخصی روزانه، از ساعت 10 تا 12 روز دوشنبه، 23 مرداد 1402 با مشارکت کانون بانوان فرهنگسرای فردوس برگزار خواهد شد.

به نقل از زهرا مقدم، مسئول کانون‌های فرهنگسرای فردوس، در ادامه نشست‌های تخصصی کانون بانوان، گردهمایی اخیر این کانون با عنوان «صبح دل‌انگیز» و حضور طاهره مختاری، به صورت کارگاهی به موضوعاتی همچون: «مدیریت شخصی، اجتناب از تنبلی روزانه، رهایی از برنامه‌‌ریزی ناموفق روزانه و ...» می‌پردازد.

طاهره مختاری، کارشناس ارشد روان‌شناسی عمومی، در این نشست به هدایت مخاطبان برای شناخت بهتر از شخصیت فردی‌شان و مدیریت بهتر امور شخصی روزانه آنان خواهد پرداخت.

علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این برنامه به فرهنگسرای فردوس، واقع در فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 72-44002269 تماس بگیرند.

نظر شما