جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۲
کد خبر: ۱۳۳۹۰۷
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
نشست «آشنایی با جرایم رایانه‌ای» سه‌شنبه ۲۴ مردادماه با مشارکت دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۱ تهران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
آشنایی با جرایم رایانه‌ای در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست «آشنایی با جرایم رایانه‌ای» با هدف ارائه خدمات مشاوره حقوقی، سه‌شنبه ۲۴ مردادماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در این نشست که با مشارکت دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۱ تهران برگزار می‌شود، سعید سلیمانی کارشناس امور جرایم رایانه‌ای حضور دارد و ضمن توضیح در مورد این جرایم، به پرسش‌های مخاطبان درباره این موضوع پاسخ خواهد داد.

جرایم رایانه‌ای شامل هر نوع تخلف از قانون کیفری می‌شود که دانش و تکنولوژی کامپیوتری در ارتکاب و تحقق آن دخالت دارد. دسترسی غیرمجاز به دستگاه‌های پردازش داده، جرایم اقتصادی سنتی به کمک پردازش داده‌ها (DP)، جرایم مربوط به رایانه علیه حقوق فردی، نقض حریم خصوصی شهروندان، کلاه‌برداری از طریق دست‌کاری رایانه‌ای سیستم پردازش داده، جاسوسی رایانه‌ای و... برخی انواع جرایم رایانه‌ای به شمار می‌رود.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

نظر شما