چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۱۱
کد خبر: ۱۳۳۹۳۰
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۶
رییس فرهنگسرای بهمن از برگزاری دوره های جدید مهارت آموزی در قالب «مدرسه تابستانی» برای نوجوانان جنوب پایتخت خبر داد.
دوره های جدید مهارت آموزی برای نوجوانان برگزار می شود
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، عبدالحسین مسلمی رییس فرهنگسرای بهمن با بیان این مطلب افزود: امسال طرح «مدرسه تابستانی تهران» منطبق با شیوه‌های نوین آموزش حرفه‌ای و مهارت های کاربردی برای نوجوانان، با چندین سال تجربه فعالیت در حوزه های مختلف آموزش و برگزاری دوره های متنوع فرهنگی و هنری، از سوی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران راه اندازی شد.

مسلمی افزود: فرهنگسرای بهمن نیز با برخورداری از ظرفیت ها و امکانات متنوع در کنار سایر دوره های آموزشی، مهارت های فرهنگی، هنری، علمی، مذهبی، ورزشی و ... در قالب کارگاه های مختلف آموزش نقاشیخط، گرافیک و طراحی پوستر، طراحی وب و برنامه نویسی،کاریکاتور، تصویرگری، عکاسی حرفه ای، سولفژ و تئوری موسیقی، آواز ایرانی و سنتی، فن بیان و بازیگری، نوازندگی تنبک، هنگ درام و عود را با شاخصه و تعرفه خاص، بر اساس ارتقای سطح کیفی و بهره مندی از حضور اساتید مطرح و بنام، تا پایان شهریور ماه برگزار می کند.

رییس فرهنگسرای بهمن با اشاره به فرایند ثبت نام برای شرکت کنندگان علاقه مند گفت: شهروندان به ویژه نوجوانان با ورود به سامانه «مدرسه تهران» به نشانی:www.fhschool.ir می‌توانند به چهار بخش اصلی اردوبازی، اندیشه، مهارتی و هنر، دوره‌ها، مراکز برگزارکننده، اساتید و سایر اطلاعات مورد نیاز را مشاهده کنند و بر اساس اولویت های خود از دوره‌های تعریف شده بهره‌مند شوند. این سامانه با تاکید بر آموزش قشر نوجوان طراحی و راه‌ اندازی شده است و در انتهای هر دوره مدرک معتبر به شرکت‌کنندگان اعطاء می شود.

علاقه مندان برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص این کارگاه ها می توانند به نشانی میدان بهمن، خیابان شهید وفایی، فرهنگسرای بهمن مراجعه کنند یا با شماره تلفن:55312305 -021 (واحد آموزش) تماس بگیرند.



نظر شما