چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۴۹
کد خبر: ۱۳۳۹۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
نمایشگاه انفرادی عکاسی و طراحی با عنوان «اتفاق» تا 2شهریورماه در فرهنگسرای امید در معرض بازدید عموم قرار دارد.

نمایشگاه انفرادی عکاسی و طراحی «اتفاق» در نگارخانه آبیبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای امید، نمایشگاه انفرادی «اتفاق» با نمایش 31 اثر هنری با موضوع آزاد و تکنیک لنداسکیپ و ماکروگرافی در ابعاد ۳۰ در ۴۰در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود.

سعیده جوشقانی، با تحصیلات دانشگاهی کارشناسی نقاشی عمومی و کارشناسی ارشد تصویر سازی ودکتری مطالعات تطبیقی و تحلیلی هنر اسلامی. حدود ۱۰سال فعالیت در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ۱۶ سال سابقه تدریس در دانشگاه آزاد و جامع علمی کاربردی ۲۵ سال فعالیت در حوزه عکاسی نقاشی و طراحی در چندین نمایشگاه گروهی عکس کانون فرهنگی و هنری تصویر فصل شرکت نموده و این بار اولین نمایشگاه خود را با عنوان اتفاق به نمایشگاه گردانی استاد جواد علمی نیا در فرهنگسرای امید نگار خانه آبی برگزار میکند.

این نمایشگاه با حضور استاد جلال الدین سخا و استاد علی اکبر کهربایی و نمایشگاه گردانی جواد علمی نیا روز جمعه 27 مردادماه از ساعت 14 اجرا می شود .

علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ساعت 12 الی 16 به نگارخانه آبی فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین، خیابان هفده شهریور، خیابان خشکبارچی، بوستان خیام مراجعه نمایند.

نظر شما