سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۹
کد خبر: ۱۳۳۹۷۶
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
نمایشگاه «با حسین(ع) در قرن ۲۱» با آثار تلفیقی از هنر دیجیتال و نقاشی خط در نگارخانه پردیس باغ موزه هنرهای ایرانی برگزار می شود.
باغ موزه هنرهای ایرانی میزبان نمایشگاه «با حسین(ع) در قرن ۲۱»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مجموعه آثار هنری روح اله مهدوی و ميثم محمدحسنی که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی خلق شده است، از 27 مردادماه تا 2 شهریورماه در باغ موزه هنرهای ایرانی به نمایش گذاشته می شود.

این نمايشگاه تلفيقی از بكارگيری سنت و مدرنيته است و هنرمند با بهره‌گيری از هوش مصنوعی و تلفیق هنر دیجیتال با هنر اصيل ايرانی، آثار هنری را در سبکی نوین خلق کرده است. مهدوی و محمدحسنی روایت‌ها و وقایع عاشورا را در قالب تصویر با استفاده از هوش مصنوعی و با چندین مرحله باز طراحی و تغيير به الگوی نهايی دیجیتال نزدیک کرده و پس از چاپ آثار نهايی بر روی بوم، با قلم‌مو و مركب، جملات و كلمات با مضمون مذهبی را بر روی آثار ترسیم کرده‌اند. در واقع خروجی نهايى تصاویر برگرفته از توصیف‌های طراح برای هوش مصنوعى است.
علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند از 27 مرداد تا 2 شهریور ماه از ساعت 14 تا 19 به نگارخانه پردیس باغ موزه هنرهای ایرانی در  میدان تجریش، خیابان شهید دربندی (مقصودبیگ)، خیابان دکترحسابی مراجعه کنند.
نظر شما