پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۱۴
کد خبر: ۱۳۴۰۴۳
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶
خانه فرهنگ میثاق میزبان کودکان در کارگاه آشپزی کانون گل‌های آفتابگردان می‌شود.

عصرانۀ خاطره‌ساز برای کودکان در کارگاه آشپزی خانه‌فرهنگ میثاقبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ خانه فرهنگ میثاق با هدف تعمیق روابط خانوادگی و اجتماعی در سبک زندگی ایرانی- اسلامی، روز دوشنبه، 30 مرداد 1402 میزبان کودکان و خانواده‌هایشان در کارگاه آشپزی را برگزار خواهد کرد.

 این برنامه به همت کانون گل‌های آفتابگردان و با هدف پرورش هوش ریاضی، پرورش هوش کلامی، آموزش مهارت‌های زندگی، افزایش اعتماد به نفس در کودک، ترویج خوردن غذای سالم و تشویق پیوند خانوادگی برگزار می‌شود.

«کارگاه آشپزی» کانون گلهای آفتابگردان، ویژۀ گروه سنی 3 تا 8 سال است و روز دوشنبه، از ساعت 30/17 تا 19، به صرف عصرانه، میزبان کودکان دلبند و خانواده‌های محترمشان در خانه‌فرهنگ میثاق است.

والدین علاقه‌مند می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه، وارد صفحه کانون گلهای آفتابگردان در پیام‌رسان بله، به نشانی https://ble.ir/kanoongolhayeaftabgardan شوند و برای حضور در برنامه، به نشانی: بلوار آیت‌الله کاشانی، انتهای خیابان مهران، خانه‌فرهنگ میثاق مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44082461 تماس بگیرید.

نظر شما