جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۲
کد خبر: ۱۳۴۰۸۴
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
دوره آموزشی خاتم و معرق با حضور علی‌محمد مناجاتی هنرمند برجسته در این رشته‌های هنری، در مدرسه تابستانی ارسباران برگزار می‌شود.

آموزش هنر خاتم و معرق در مدرسه تابستانی ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره آموزشی خاتم و معرق با حضور علی‌محمد مناجاتی هنرمند برجسته در این رشته‌های اصیل و زیبا، روزهای پنج‌شنبه ساعت ۱۲ تا ۱۶ با ارائه گواهی‌نامه معتبر در مدرسه تابستانی فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

در بین هنرهای اصیل ایرانی و صنایع دستی این مرزو بوم زیبایی‌های بسیاری را می‌توان بر شمرد؛ معرق و خاتم از هنرهای جذاب ایرانی شناخته می‌شود که از طریق آن می‌توان ظروف و محصولات بسیار زیبایی تولید نمود. صنایع دستی ایرانی نمونه‌ایی از بهترین دست‌سازهای موجود در کشورمان است که توانسته نظر هنردوستان داخلی و خارجی را به خود جلب نماید. هنر خاتم‌ در معرق‌کاری به مانند بسیاری دیگر از هنرهای صنایع دستی در بستر فضای تولید محصولات دست‌ساز کشورمان رشد کرده است. 

علاقمندان به هنر خاتم و معرق، برای نام‌نویسی در این دوره به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۷ و ۲۲۵ تماس بگیرند.

نظر شما