شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۰۴
کد خبر: ۱۳۴۲۸۵
|
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۳
فیلم سینمایی «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی یکشنبه ۱۲ شهریور ماه در فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و نقد و بررسی می‌شود.

نمایش و نقد «قطع فوری» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، فیلم سینمایی «قطع فوری» ساخته مریم بحرالعلومی یکشنبه ۱۲ شهریور ماه ساعت ۱۸ در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور مریم بحرالعلومی (نویسنده و کارگردان)، سامان صفاری (بازیگر)، افسانه کمالی (بازیگر)، علی کیان‌ارثی (بازیگر)، سیاوش چراغی‌پور (بازیگر)، کورش جاهد (کارشناس مجری) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

این فیلم که یکی پرفروش‌ترین فیلم‌های گروه هنر و تجربه بوده است، قصه‌ای عاشقانه را در شبی کرونایی روایت می‌کند که زمین‌لرزه‌ای پنج ریشتری تهران را می‌لرزاند.

سامان صفاری، افسانه کمالی، غزال نظر، علی کیان‌ارثی، روشنک عجمیان، شقایق فراهانی، سوگل طهماسبی، سیاوش چراغی‌پور و علی انصاریان ترکیب بازیگران «قطع فوری» را تشکیل می‌دهند.

علاقه‌مندان برای حضور در پانصد و هشتاد و هفتمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۰-۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی نیز می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.

نظر شما