جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۳۴۵۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۲
در معرفی کتاب «محدودیت صفر» مطرح شد؛
نشست ادبی «اهل کتاب» با خوانش و نقد کتاب «محدویت صفر» اثر جو ویتالی با حضور دو نویسنده و منتقد ادبی در کتابخانه داوودیه منطقه ۳ برگزار شد.

این کتاب می‌خواهد قدرت درون شما را بیرون بکشد و محدودیت‌هایتان را به صفر برساندبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ششمین نشست ادبی «اهل کتاب» با حضور حوریه حافظیانی نویسنده و منتقد ادبی و ستاره روشنی کارشناس مجری این نشست، صبح روز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه در کتابخانه داوودیه برگزار شد.

در ابتدا ستاره روشنی به معرفی کتاب «محدودیت صفر» پرداخت و گفت: کتاب محدودیت صفر، یا بدون محدودیت به معرفی روش اسرارآمیز بومیان هاوایی یعنی «هواوپونوپونو» می‌پردازد؛ این کتاب توسط دکتر جو ویتالی، نویسنده­‌ کتاب پرفروش عامل جذب، نوشته شده و داستان آشنایی خود با روانشناس مرموزی به نام ایهالیاکالا هیولن را بازگو می‌کند. این روانشناس توانسته تمام تبهکاران روانی بستری در یکی از بیمارستان‌های هاوایی را شفا دهد و ...

 در ادامه حوریه حافظیانی با تحسین این کتابُ عنوان کرد: کتاب «محدودیت صفر» بسیار جذاب و متقاعدکننده می‌تواند بشریت را بیدار کند و قدرت چهار عبارت ساده را برای متحول کردن زندگی اشخاص آشکار می‌کند؛ نویسنده‌ای که عشق را گسترش می‌دهد آن را نوشته و می‌خواهد قدرت درون شما را بیرون بکشد و محدودیت‌هایتان را به صفر برساند.

وی در ادامه به بیان جملات برگزیده‌ای از این کتاب از جمله: «ـ ذهن خودآگاه باید از موهبت داشتن هویت، که ثروتی فراتر از درک بشری است، آگاه باشد، ـ عقل یا همین ضمیر خودآگاه معتقد است خودش حلال مشکلات است و آنچه را که اتفاق می‌افتد و تجربه می‌کند، کنترل می‌کند، ـ هدف از زندگی، رسیدن به شناخت هویت فردی است؛ همان‌طور که خداوند شناخت هویت فردی را به شکل دقیقش، تهی و بی‌نهایت خلق کرده است، ـ ذهن فراآگاه عاری از خاطره است و تحت تأثیر تکرار خاطرات در ذهن ناخودآگاه قرار نمی‌گیرد. این ذهن همواره با هوش الهی در یک مسیر حرکت می‌کند، ـ خاطرات همراه همیشگی ذهن ناخودآگاه هستند. آن‌ها هرگز ذهن ناخودآگاه را ترک نمی‌کنند و به تعطیلات نمی‌روند یا بازنشسته نمی‌شوند. خاطرات هرگز دست از تکرار برنمی‌دارند،» پرداخت.

این نویسنده و منتقد ادبی از مخاطبان خواست این کتاب را مطالعه کنند تا افق دیدی بسیار متفاوت از آنچه امروزه در اختیار دارند، به دست آورده و از حقیقتی شگفت‌انگیز مطلع شوند. این روش، حقیقتاً انقلابی در باورهای افراد به‌ پا خواهد کرد.

علاقه‌مندان و دوستدان کتاب و کتاب‌خوانی برای اطلاع و شرکت در دیگر نشست‌های ادبی این کتابخانه می‌توانند برای با شماره ۲۲۹۰۵۹۵۹ تماس بگیرند.

نظر شما