چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ؛
فرهنگسرای تهران در هفته دفاع مقدس آیین تکریم از دو خانواده شهید ورزشکار نوجوان منطقه22 را 7 مهرماه برگزار می‌کند.
تکریم خانواده شهدای نوجوان و جوان  ورزشکار منطقه22به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  فرهنگسرای تهران در ر استای برگزاری  ویژه‌برنامه «برای وطن، به راه حسین(ع)، به نام شهید» با برگزاری  آئین تجلیل از شهدای نوجوان و جوان  از خانواده شهدای معزز حسین منتظری و حیدر جلیلوند  از شهدای ورزشکار منطقه22  تجلیل به عمل می‌آورد . 

 شهید حسین منتظری از نوجوانان کاراته کار در سن 16 سالگی  به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم دی ۱۳۶۲، با سمت تک تیرانداز در بوکان بر اثر انفجار مین توسط نیروهای عراقی شهید شد. 
همچنین شهید حیدر جلیلوند از شهدای مدافع حرم است .این شهید  از کودکی در زمینه ورزشی فعال بود و در رشته های کشتی، شنا و جودو صاحب عناوین مختلف بود. پشتکار او در رشته جودو باعث شد تا نفر دوم انتخابی نیروهای مسلح جهان پیش برود و در مسابقات متعدد استانی، کشوری و در سطح نیروهای مسلح موفق به کسب مقام شود. 
وی به عنوان مستشار نظامی که موفق به گذارندن آخرین دوره های خلبانی پهپاد شد سه بار به سوریه و یک بار به عراق رفت و سرانجام در آخرین اعزام خود در 24 اردیبهشت ماه به منطقه اثریا در حما سوریه رفت و در خردادماه سال 96 به شهادت رسید.

این برنامه با حضور شهروندان منطقه22، روز جمعه 7 مهرماه  ساعت 10 صبح در مسجد امام حسن عسگری (ع) واقع در کوهک، ، خیابان شهید خرمشاهی ،  جنب سرای محله کوهک  برگزار می‌شود. علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره 44161118  تماس بگیرند.
نظر شما