شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۱۳۴۷۰۷
|
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۳
پنجمین نشست بچه های رستا با موضوع بیم ها و امیدهای دوران دفاع مقدس روز پنجشنبه 6 مهر ساعت 11صبح با حضور نوجوانان در کتابخانه علامه طرشتی(ره) برگزار می شود.
بررسی ایمان و امید در دوران دفاع مقدس موضوع پنجمین نشست بچه های رستابه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه2، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس پنجمین نشست گفتگو محور بچه های رستا به ایمان و امید در دفاع مقدس می پردازد  و ضمن معرفی عملیات های موفق و روایت خاطرات، ایمان و امید نوجوانان در ۸سال دفاع مقدس را واکاوی می کنند. 
این نشست روز پنجشنبه  6 مهر ساعت 11 صبح با حضور رضا بسطامی نویسنده کتاب های دوران دفاع مقدس با موضوع  بیم ها و امیدهای دوران دفاع مقدس در کتابخانه علامه طرشتی(ره) با حضور نوجوانان برگزار می شود.

 از اهداف برگزاری این جلسات تقویت روحیه پرسشگری و گفتگوی موثر در نوجوانان، تقویت هویت اجتماعی نوجوانان در قالب های گفتگو، ایجاد محیطی امن و مناسب برای بیان صریح مسائل نوجوانان، تبیین صحیح موضوعات و مسائل حوزه نوجوانی در فضای گفتگو و مباحثه عنوان شده است.

رضا بسطامی از جمله نویسندگان کتاب‌های انقلابی است که به عنوان محقق و پژوهشگر مستندات صدا و سیما و ارایه مقالات متعدد در نشریات کشور به فعالیت می پردازد. از این نویسنده کتاب‌های متعدد در موضوعات مختلف انقلابی از جمله : خاطرات علی دانش منفرد، خاطرات محمد شهاب گنابادی، خاطرات محمدرضا خباز، خاطرات فریدون سیامک نژاد، زندگانی و مبارزات شهید مدنی به چشم می‌خورد.

کتابخانه علامه طرشتی(ره) در خیابان آزادی، روبروی خیابان استاد معین، خیابان شهید اکبری، بوستان طرشت واقع شده است. علاقمندان جهت دریافت اطلاعات بیشتر با شماره 66038283 تماس بگیرند.




نظر شما