چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۸
کد خبر: ۱۳۴۸۲۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴
همزمان با فرارسیدن هفته وحدت، نمایشگاه کتاب «نوای رحمت» در راستای آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با سیره حضرت رسول اکرم (ص) در کتابخانه مصطفی رحماندوست منطقه ۳ برپا است.

نمایشگاه کتاب «نوای رحمت» در کتابخانه رحماندوستبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کتابخانه مصطفی رحماندوست در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ مطالعه و کتابخوانی و آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با تاریخ انبیاء و سبک ‌و سیره زندگی حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع)، نمایشگاه کتاب با عنوان «نوای رحمت» را تا ۱۱ مهرماه برگزار می‌کند.

هدف از برگزاری این نمایشگاه که به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و ایام ولادت باسعادت حضرت رسول اکرم (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) بر پا شده، معرفی آثار و کتاب‌های منتخب و مرتبط با سیره نبوی از جمله کتاب زندگانی پیامبر(ص) در قرآن، سلام بر خورشید، قاف، زندگانی حضرت محمد(ص)، اسوه اعظم، قصه‌های پیامبر و فرزندانش، زندگی‌نامه امام جعفرصادق (ع)، تاریخ زندگی ائمه معصومین (ع) و ... و انتقال مفاهیم آن در بین آحاد جامعه به ‌ویژه نسل نوجوان و جوان است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به کتابخانه مصطفی رحماندوست به نشانی بزرگراه صدر غرب به شرق، خروجی کامرانیه، بوستان سهیل مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۷۸۰۰۶۱ تماس بگیرند.

نظر شما