چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۴۸
کد خبر: ۱۳۴۹۲۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۱
کتاب مهاجرت پرندگان با موضوع روایتی از مهاجرت پرندگان در ایران با حضور کارشناسان و علاقمندان محیط زیست و اساتید دانشگاه و نویسنده کتاب در فرهنگسرای امام (ره) نقد و بررسی می شود.
نقد و بررسی کتاب مهاجرت پرندگان در فرهنگسرای امام (ره)به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این کتاب روز پنجشنبه 13 مهر ماه از ساعت 16 در فرهنگسرای امام (ره)  با مشارکت موسسه فرهنگی هنری سرو آزاد و با حضور کارشناسان و علاقمندان محیط زیست و اساتید دانشگاه نقد و بررسی می شود.
 کتاب مهاجرت پرندگان در 272 صفحه‌ تالیف و در سال 1400 توسط نشر مانا منتشر شده، نوشته ایمان ابراهیمی است که مؤسس انجمن حفاظت پرندگان آوای بوم در اصفهان بوده  و سال‌های زیادی از عمر خود را صرف مطالعه، پژوهش و آموزش در ارتباط با پرندگان کرده است. 

وی در این اثر  به بررسی مهاجرت پرندگان در ایران از زاویه های مختلف پرداخته است. همچنین کتاب ابزاری برای محیطبانان است که از طریق آن بتوانند در حفاظت پرندگان موفق تر عمل کنند و به یک کارشناس و متخصص، دانشی بیشتر برای پیش بینی رفتار پرندگان می دهد.

 همچنین در این برنامه میز گردی با حضور اساتید دانشگاه و فعالان محیط زیست تشکیل می شود تا موضوع مهاجرت پرندگان را از زوایای گوناگون بررسی کند. علاقمندان جهت حضور در برنامه به نشانی خیابان شهید باهنر (نیاوران)، بعد از سه راه یاسر، خیابان امیرسلیمانی مراجعه فرمایند.
نظر شما