شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۱
کد خبر: ۱۳۵۰۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷
به مناسبت نکوداشت هفته تهران، رویداد هنری (ت مثل طهران) همزمان با افتتاح موزه مشاهیر در خانه اتحادیه به همت سازمان زیباسازی شهرتهران برگزار می‌شود.
رویداد هنری «ت مثل طهران» سفری به تهران قدیم استبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،، همزمان با نکوداشت هفته تهران رویداد هنری ( ت مثل طهران) همزمان با افتتاح موزه مشاهیر در خانه اتحادیه به همت سازمان زیباسازی شهرتهران برگزار می شود.
 در این رویداد هنری خانه اتحادیه به مدت یک هفته میزبان شهروندان است. بازدید کننده ها در حین بازدید با همراهی ۲۰۰ هنرمند و بازیگر با البسه و پوشش‌های قدیمی مسافر زمان شده و از تهران جدید پا به تهران قدیم می گذارند.

اجرای هنرهای قدیمی تهران از جمله؛ نمایش روحوضی، سیاه بازی، خیمه شب بازی و تعزیه خوانی و نمایش های آیینی و هنری و همچنین طبخ خوراکی های مرسوم در تهران قدیم از دیگر برنامه های ورود به تونل زمان رویداد هنری ( ت مثل طهران) است.

همچنین همزمان با این رویداد، موزه مشاهیر با رونمایی از مجسمه‌های هایپررئال از شخصیت های شاخص نظامی، هنری، سیاسی، علمی و فرهنگی، لحظاتی خاطره انگیز را برای بازدید کنندگان رقم می‌زند.
نظر شما