چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۷
کد خبر: ۱۳۹۳۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۰
به مناسبت سالروز شهادت علی‌اکبر شیرودی برگزار می‌شود
فیلم سینمایی «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری در ششصد و سیزدهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.
نمایش و نقد فیلم «آسمان غرب» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت سالروز شهادت علی‌اکبر شیرودی، فیلم سینمایی «آسمان غرب» ساخته محمد عسگری یکشنبه ۹ اردیبهشت‌ماه ساعت ۱۸ در ششصد و سیزدهمین نشست باشگاه فیلم فرهنگسرای ارسباران به نمایش در می‌آید و پس از آن با حضور محمد عسگری (نویسنده و کارگردان)، میثم مولایی (تدوینگر)، کورش جاهد (کارشناس سینما) و جمعی دیگر از عوامل فیلم نقد و بررسی می‌شود.

«آسمان غرب» یک فیلم درام، جنگی و اکشن محصول ۱۴۰۲ است که با نگاهی متفاوت، رشادت، غیرت و میهن‌دوستی خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی و دیگر همرزمانش را در روزهای آغازین جنگ به تصویر می‌کشد. این فیلم در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در ۶ رشته نامزد بود و دو سیمرغ بلورین به آن تعلق گرفت.  

میلاد کی‌مرام (در نقش شهید شیرودی)، امیرحسین آرمان (در نقش شهید ادیبان)، نادر فلاح، آرمین رحیمیان، کریم امینی، روح‌الله زمانی، محمدرضا صولتی، سمیه مهری، نیوشا علیپور و با حضور افتخاری تورج الوند و نسیم ادبی بازیگران این فیلم هستند.

علاقه‌مندان برای حضور در ششصد و سیزدهمین نشست باشگاه فیلم تهران می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرند.

همچنین برای رزرو صندلی می‌توانند به سایت سینماتیکت مراجعه کنند. امکان خرید حضوری بلیت (نقدی) نیز از نیم ساعت پیش از نمایش فیلم وجود دارد.
نظر شما