چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۳۵۰۱۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
فرهنگسرای امید همزمان با بازگشایی مهدکودک و پیش دبستانی ، کارگاه آموزشی تربیت کودک ویژه والدین را برگزار می کند.
آنچه والدین آگاه باید بدانند...به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 13 و فرهنگسرای امید : با توجه به اینکه اولین گام در بررسی مشاوره کودک و درمان او، بررسی مدل و شیوه فرزندپروری والدین است ، فرهنگسرای امید اقدام به برگزاری کارگاه آموزشی تربیت کودک ویژه والدین آنان کرده است.
به همین منظور از دکتر محسن لواسانی ، روانشناس و مشاور در حوزه کودک دعوت شده تا درباره موضوعاتی همچون: ناخن جویدن فرزند ، موکندن ، پرخاشگری و آسیب به خود یا دیگران ، ترسیدن­ از عوامل یا فضاهای مختلف ، انواع مشکلات تحصیلی ، اختلالات یادگیری ، گوشه نشین و احساس ناتوانی ، بدخوابی ، تغییر در عادت­های روزمره زندگی ، عدم تعامل کودک با همسن و سالان خودش و ... به بحث و گفتگو بپردازد.
گفتنی است دکتر محسن لواسانی مدرس دانشگاه ، عضو انجمن روانشناسی ایران ، دارنده مدرک تحول در زندگی از کانادا ، عضو سازمان نظام روان شناسی و مدیر و بنیانگذار سایت مرکز مشاوره راه نو ، نویسنده کتاب روانشناسی عشق و رفتارهای دایناسوری وکتاب درآمدی بر فرهنگ و رفتار اجتماعی و سرپرستی مراکز فرهنگی اجتماعی است و همچنین مشاور در امور خانواده دارای دانشنامه لیسانس روانشناسی عمومی و فوق لیسانس مدیریت فرهنگی و دکتری روانشناسی ، دارای مدرک روانشناسی تفاوت های زن و مرد می باشد. وی نخستین کسی است که اولین هسته مشاوره روانشناسی را در مراکز فرهنگی هنری شهرداری تهران راه اندازی کرده است.
از علاقمندان دعوت می شود جهت شرکت در این کارگاه روز سه‌شنبه ۱۸ مهرماه ۱۴۰۲ از ساعت ۸/۳۰ تا ۱۰ به فرهنگسرای امید واقع در خیابان ۱۷ شهریور ، خیابان خشکبارچی ، بوستان خیام ، فرهنگسرای امید مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۰۲۵۹۰ تماس حاصل نمایند.
نظر شما