چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۷
کد خبر: ۱۳۵۰۷۴
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۰
خانه فرهنگ نور دانش به مناسبت روز حافظ ویژه برنامه ادبی شب حافظ را با حضور شعرا و اعضای کانونهای ادبی منطقه 21 برگزار می کند.
به مناسبت روز حافظ ویژه برنامه ادبی شب حافظ برگزار می شودبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، خانه فرهنگ نوردانش مدیریت منطقه 21 به مناسبت روز ملی حافظ شیرازی ویژه برنامه ادبی شب حافظ را برگزار میکند. این برنامه با حضور اعضا و شعرای  کانون های ادبی منطقه در روز چهارشنبه 19 مهرماه از ساعت 16 و در محل خانه فرهنگ نور دانش اجرا خواهد شد.
سخنرانی، شعر خوانی ، آشنایی تازه های نشر ادبی ، اجرای برنامه های هنری و تقدیر از شعرای برگزیده ی کانونهای ادبی ،بخش های مختلف این برنامه است ، وفا قبادپور که از شاعران و همکاران سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است این نشست ادبی را  اجرا میکند.
مراکز فرهنگی هنری منطقه 21 دارای 5 کانون ادبی فعال است که با حضور اعضای علاقه مند به موضوعات ادبی و به صورت هفتگی نشست های خود را برگزار میکنند.از جمله برنامه های مورد استقبال این کانون ها ،تفسیر کتب شعر شعرای به نام ادب فارسی، آموزش سبک های مختلف شعری،حمایت از شاعران تازه کار ،برگزاری محافل ادبی و شعر خوانی و اجرای مسابقات گوناگون ادبی است که مشتاقان بسیاری را در این کانون ها گرد هم می آورد. 
علاقه مندان به منظور شرکت در ویژه برنامه شب حافظ میتوانند به نشانی : بزرگراه مخصوص کرج، شهرک آزادی ، بلوار محمد رسول الله (ص) ، بوستان مریم ،خانه فرهنگ نور دانش مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره : 44531777 تماس حاصل نمایند.

نظر شما