چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۴۵
کد خبر: ۱۳۵۰۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۵
واحد آموزش فرهنگسرای فردوس کلاس بعد از مدرسه را برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی برگزار می‌کند.

کلاس بعد از مدرسه‌؛رفع دغدغه والدین شاغل برای دانش‌آموزان دوره ابتداییبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ فرهنگسرای فردوس با هدف رفع دغدغه‌ی والدین شاغل دارای فرزند دانش‌آموز، کلاس‌های بعد از مدرسه (After school) را در سال تحصیلی 3-1402، هر روز از ساعت 13 تا 17 برگزار می‌کند.

بر اساس این گزارش، یکی از دغدغه‌های والدین شاغل دارای فرزند محصل به ویژه در دوره ابتدایی، پر کردن فاصله‌ی ساعات بعد از تعطیلی مدرسه تا پایان ساعت اداری است. واحد آموزش فرهنگسرای فردوس به منظور رفع این دغدغه‌ی مهم والدین و به منظور غنی‌سازی اوقات دانش‌آموزان در این فاصله زمانی، اقدام به ایجاد کلاسهای بعد از مدرسه برای دانش‌آموزان پایه‌ی اول تا ششم ابتدایی کرده است.

در کلاسهای بعد از مدرسه که در فضایی مناسب و با حضور معلمان و مربیان مجرب هدایت خواهند شد، دانش‌آموزان ضمن استراحت، در کنار همسالان خود به انجام تکالیف مدرسه تشویق خواهند شد.

بعد از مدرسه همه روزه از ساعت 13 تا 17 پذیرای دانش‌آموزان خواهد بود. والدین شاغل برای ثبت نام دلبندان خود در این کلاسها می‌توانند به واحد آموزش فرهنگسرای فردوس، واقع در: فلکۀ دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از خیابان شهید سلیمی جهرمی فرهنگسرای فردوس مراجعه کنند. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر، از طریق مراجعه به تارنمای ferdos.farhangsara.ir یا تماس با شماره تلفن 44081028 اقدام کنید.

نظر شما