شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۵
کد خبر: ۱۳۵۱۰
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۰
در جلسه اخير سران جريان اصلاحات ،استراتژي اين جريان براي حضور در چهارمين دوره انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا مورد بحث و بررسي قرار گرفته است.

به گزارش«جوان آنلاين»در اين جلسه ،مرد خاکستري اصلاحات با تبيين ابعاد مختلف اين استراتژي که از آن با عنوان «حرکت با چراغ خاموش ،مهره هاي سفيد» ياد مي شود گفته است:هيچ کدام از چهره هاي شناخته شده اصلاح طلبان حق ندارند براي تائيد صلاحيت در انتخابات شوراها خود را از فضايي که در آن قرارداريم جدا دانسته و فاصله بگيرند.اين يک اصل است.چهره هاي شناخته شده نبايد خود را کنار کشيده و به نقد موسوي و جريان سبز بپردازند چون اين مساله باعث ريزش نيروهاي جريان اصلاحات مي شود.ما براي رفع مشکل در انتخابات برنامه داريم.

وي اظهار داشته است:ما با اصرار بر مواضع خودمان ،چهره هاي شناخته شده را در ليست اصلاح طلبان قرار مي دهيم تا رد صلاحيت شوند و پس از موج رد صلاحيت ها از آن استفاده سياسي کنيم.

مرد خاکستري اصلاحات در ادامه گفته است:ما در فاصله شکل دهي به ليستي براي رد صلاحيت شدن، «نيروهاي سفيد» خودمان را سازماندهي مي کنيم.اين نيروها کساني هستند که تکنوکرات بوده و اصلا سياسي و شناخته شده نبوده و وابستگي ثبت شده اي به ما ندارند،فقط در لايه هاي پنهان با اصلاح طلبان ارتباط دارند.

وي ادامه داد:برنامه ما اين است که تا قبل از ثبت نام، حمايت خودمان را روي ليست رد صلاحيت شده ها قرار مي دهيم ،اما بعد از اعلام تائيد صلاحيت ها و عبور مهره هاي سفيد از فيلترينگ، تمام قامت از مهره هاي سفيد حمايت خواهيم کرد.نظام هم بعد ازتائيد صلاحيت نمي تواند اين افراد را رد صلاحيت کند.

گفتني است اين طرح برگرفته ازطرح «اسب تراوي» مهاجراني است که قرار بود در راهپيمايي 22 بهمن مورد استفاده جريان فتنه قرار گيرد اما با حضور حماسي ملت ناکام ماند.

نظر شما