دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۱
کد خبر: ۱۳۵۱۲۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۹
سخنگوی شورای شهر تهران معتقد است: استفاده از بالن های قرمز به‌عنوان مکان‌یاب پروژه‌های عمرانی روشی خلاقانه وجدید است.
نادعلی: بالن های قرمز شیوه خلاقانه اطلاع رسانی شهرداری به شهروندانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران درباره بالن‌های قرمز معتقد است: این خلاقیت ‌ایده خوبی است و ما همواره به عنوان نماینده‌های مردم به بحث اطلاع‌رسانی نقد داریم و معتقدیم که اطلاع‌رسانی انجام می‌شود اماناقص است.
وی ادامه می‌دهد: حجم اطلاع‌رسانی خوب است اما جنس اطلاع‌رسانی‌ها باید کیفی‌تر باشد که یکی از بحث‌ها در این حوزه خلاقیت است.این که با الگوگیری از موقعیت مکانی در هر نقطه از شهر که کار عمرانی می‌شود را با بالن‌های قرمز مشخص کرده‌اند کار خلاقانه و کم هزینه‌ای است وجلب نظر مردم را می‌کند و این پیام را هم دارد که شهرداری دارد کار می‌کند و جلوه بصری شهر هم خراب نمی‌شود از این مدل کارهای خلاقانه‌تر هم می‌توان در این حوزه انجام داد.
نادعلی درخصوص این که چرا از تابلوهای روز شمار برای مشخص شدن پروژه‌های عمرانی استفاده نمی‌شود که ماندگارتر است هم می‌گوید: تابلوهای روز شمار تا به نزدیکی‌اش نرسید مشخص نیست و این بالن‌ها به گونه‌ای است که از فاصله دور هم شهروندان متوجه می‌شوند در کدام نقطه تهران فعالیت‌های عمرانی در حال انجام است. این نوع اطلاع‌رسانی‌ها با وجود نواقصی که دارد حرکت رو به جلویی محسوب می‌شود.

نظر شما