جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۰۷
کد خبر: ۱۳۵۱۶
|
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۴
اداره سلامت معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري 17 در هفته سلامت برنامه‌هاي متنوعي مانند کارگاه‌ها و همايش‌هاي آموزشي ، پياده‌روي و برنامه‌هاي شاد در مدارس و بوستان‌هاي منطقه برگزار کرد .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 17 ، رئيس اداره سلامت منطقه گفت : هفته سلامت از روز چهارشنبه 18 فروردين آغاز شد . در اين روز که به نام " جامعه سالم ، مدارس مروج سلامت " نامگذاري شده بود شهردار منطقه با حضور در مدرسه پروين اعتصامي زنگ سلامت را به صدا درآورد .همچنين تعدادي از مسئولان شهرداري با حضور در بيمارستان ضيائيان از بيماران عيادت کردند .

ساعدي با اشاره به اينكه دومين روز از هفته سلامت به نام " جامعه ايمن ، رانندگي ايمن " نامگذاري شده بود، افزود : برنامه‌هاي متنوعي را با عنوان نقش پليس در جامعه ايمن و ترويج استفاده از وسايل نقليه عمومي براي رفتن به مدرسه برگزار کرديم . در روز جمعه 20 فروردين نيز که به نام " شهر سالم ، ورزش نشاط ، رفتارهاي سالم " نامگذاري شده بود در بوستانهاي معلم ، بهاران و آلاله پياده روي خانوادگي و همايش‌هاي آموزشي برگزار شد .

وي ادامه داد: در چهارمين روز از هفته سلامت با عنوان جامعه سالم ، تغذيه سالم امنيت غذايي  همايش‌ها و برنامه‌هاي مختلفي برگزار شد . در روز يکشنبه که به نام " شهر سالم ، همکاري بين بخشي و همبستگي اجتماعي ، نامگذاري شده بود ، شهرداران نواحي با حضور در مراکز بهداشتي از فعالان در عرصه سلامت تجليل کردند . در ششمين روز از هفته سلامت به نام " شهر سالم ، هواي سالم و عاري از دخانيات "  ، کودکان منطقه راهپيمايي نماديني در ميدان ابوذر برگزار کردند . و بالاخره در آخرين روز از هفته سلامت اس به نام " جامعه سالم و بسيج پيشگيري از اعتياد "  مسئولان شهرداري از مدارس و مراکز فرآموز بازديد خواهند کرد .

 

نظر شما