سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۵
کد خبر: ۱۳۵۲۰۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
مراسم رونمایی از کتاب «دار هفتاد رنگ» سروده‌هایی از سعید ناظمی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنرمراسم رونمایی از کتاب «دار هفتاد رنگ» سروده‌هایی از سعید ناظمی در فرهنگسرای رسانه برگزار می‌شود.، آیین رونمايي از کتاب «دار هفتاد رنگ»، بلندترين ساقي‌نامه ادبيات پارسي در قالب دويست و هشتاد و نهمين نشست «قلم زرين» به همت فرهنگسراي رسانه برگزار می‌شود. این کتاب مجموعه سروده‌هایی از سعید ناظمی است.
«دار هفتاد رنگ» سروده سعید ناظمی مجموعه‌اي از تفكرات، دغدغه‌ها و جهان‌بيني این شاعر در طول حيات و زندگي اجتماعي خود در دو دهه اخير است که توسط انتشارات نریمان منتشر شده است. این کتاب شامل هزار و يك بيت و در بحر متقارب سروده شده كه مباحثي فلسفي، اجتماعي،‌ تاريخي و اسطوره‌اي را دربر‌مي‌گيرد.

«سعيد ناظمي» متخلص به «ناظم» سراينده اين اثر، پيشتر نيز آثاري در حوزه نظم و نثر و نقد ادبي به رشته تحرير درآورده است که از آن جمله می‌توان به «رقصد باد صبا»، «وصال عاشقانه»، «رنگ‌ها با آدم حرف می‌زنند»، «روایت دوم»و ... اشاره کرد. او هدف از نگارش اين اثر را خلق مجموعه‌اي مي‌داند كه همراه با او رشد كرده، بزرگ شده و به بلوغ رسيده است. وی این اشعار خود را به هنرمندان و فرزانگان هنر خطه اصفهان تقديم كرده است.

در این مراسم رونمایی، محسن خیمه دوز منتقد فرهنگی حضور خواهد داشت و حمیدرضا خواجه خباز نیز اجرای این برنامه را برعهده دارد.
براساس این گزارش، دويست و هشتاد و نهمين نشست قلم زرين فرهنگسراي رسانه روز چهارشنبه 26 مهرماه از ساعت 16 الي 18 در سالن یونس شکرخواه این فرهنگسرا به نشانی : پاسداران، خیابان گل نبی ، خیابان ناطق نوری ، میدان قبا برگزار می‌شود جهت اطلاعات بیشتربا شماره 02126701482 تماس حاصل نمایید.
نظر شما