سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۵۰
کد خبر: ۱۳۵۲۱۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
همزمان با روزجهانی عصای سفید برگزار می شود
کتابخانه فرهنگسرای سلامت به مناسبت روز جهانی عصای سفید روز پنج شنبه 27مهرماه اقدام به برگزاری مراسم جشنی با عنوان روشنای دل می نماید.
روشنای دل جشنی برای روشندلانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ، روز 15اکتبر(23مهرماه) به عنوان روز بزرگداشت  نابینایان و قانون عصای سفید نام گذاری شده است.استفاده از عصا به عنوان وسیله کمکی در رفت و آمد نابینایان از قرن ها پیش متداول بوده است ولی استفاده از آن به شکل امروزی و به عنوان نمادی برای شناخت نابینایان به بعد از جنگ جهانی اول برمی گردد.
کتابخانه فرهنگسرای سلامت در راستای بزرگداشت روز عصای سفید، مراسم جشنی را با حضور اعضای نابینای این مرکز، خیرین و شهروندان علاقمند برگزار می کند.
سخنرانی کارشناس بهزیستی استان تهران، اجرای گروه سرودکودکان نابینا، اجرای سرود بزرگسالان نابینا، اجرای موسیقی، شعرخوانی آقای شرار(شاعر روشن دل) و اهدای جایزه، بخشی از آیتم های جشن روشنای دل می باشد.
علاقمندان جهت حضور در این مراسم می توانند در تاریخ اعلام شده از ساعت 15به فرهنگسرای سلامت واقع در میدان الغدیر، خیابان دلاوران، آزادگان شمالی، جنب فروشگاه شهروند مراجعه نمایند.

نظر شما