چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۲۱
کد خبر: ۱۳۵۲۶۹
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
سلسله کارگاه های مهارت های زندگی در قالب ویژه برنامه«آگاه شو » برای شهروندان منطقه 10 با حضورمریم بلبلی روانشناس در مراکز فرهنگی هنری منطقه برگزار می شود.
آگاه شو، همراه شهروندان منطقه 10به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، خدیجه مهدی پور مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 و رییس فرهنگسرای عطار نیشابوری با اعلام این مطلب اظهار داشت: سلسله کارگاه های مهارت های زندگی در قالب ویژه برنامه "آگاه شو " برای شهروندان منطقه 10 برگزار می شود.
وی گفت: ویژه برنامه "آگاه شو" به منظور ارتقای سطح بهداشت روان و پیشگیری از آسیب های روانی-اجتماعی به صورت فردی و گروهی در جهت آموزش مهارت های زندگی در سطح مراکز فرهنگی هنری منطقه 10 برگزار می شود. 
مهدی پور گفت: خانواده مهمترین ارتباطی است که انسان ها با یکدیگر دارند. جوامع حول محور خانواده تشکیل شده اند و بدون ارتباط ما با یکدیگر و غریزه زیست شناختی ما برای محافظت از خانواده هایمان، ممکن است انسان ها در راهی که پیش می گیرند تکامل نیافته و یا پیشرفت نکنند. با این حال ، همه خانواده ها بدون مشکل ، استرس یا درگیری نیستند.
مدیر فرهنگی هنری منطقه 10 گفت: نکته اصلی در داشتن و نگه داشتن یک واحد خانوادگی موفق و رو به پیشرفت این است که بتوانیم نیاز های فردی اعضای خانواده را بفهمیم و شناسایی کنیم و آن ها را با سلامت واحد خانواده هم جهت کنیم . مشاوره فردی و خانوادگی نوعی درمان منحصر به فرد است که می تواند در رفع همه آن نیاز ها کمک کند.
گفتنی است کارگاه های گروهی و مشاوره های فردی  و مهارت های زندگی، از شنبه تا چهارشنبه، ساعت 9تا 11 در مراکز منطقه برگزار می شود.
شهروندان می توانند برای حضور در برنامه به مراکز فرهنگی هنری منطقه 10 مراجعه و یا با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند.
فرهنگسرای عطار نیشابوری:میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، خیابان محمد امیر قلی تلفن: 55716776
مجتمع فرهنگی هنری اعتماد:میدان بریانک، خیابان شهید دعوتی، بوستان اعتماد        تلفن: 55721985
خانه فرهنگ حرا:میدان بریانک، خیابان دعوتی، خیابان حسام الدین، کوچه محقق، بوستان ناظمی تلفن: 55780707
خانه فرهنگ توحید: خیابان هاشمی، مابین قصر الدشت و خوش، کوچه سلماسی     تلفن:3- 66351403
نظر شما