جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۳
کد خبر: ۱۳۵۲۷۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴
جمعی از نوجوانان تحصن کننده در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران ،در فرهنگسرای رسانه با حضور استاد ابراهیم پور سوالات خود را مطرح کرده و درباره شرایط این روزهای فلسطین صحبت کردند.
نشست جهاد تبیین متحصنین دانش‌آموز انجمن اسلامی شهر تهران در فرهنگسرای رسانهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با حملات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی به غیرنظامیان در نوار غزه و کشتار بی‌رحمانه زنان و کودکان فلسطینی جمعی از دانش‌آموزان انجمن اسلامی شهر تهران از روز چهارشنبه تاکنون، به تحصن در مقابل دفتر سازمان ملل در تهران کرده‌اند. مطالبه این نوجوانان، صدور رای محکومیت برای رژیم غاصب صهیونیستی در مجامع بین‌المللی است. 
فرهنگسرای رسانه به منظور بررسی ابعاد بیشتری از این اتفاق و طراحی سناریوهای رسانه‌ای دقیق برای آگاه کردن جامعه جهانی از مجموعه اتفاقات تلخی که برای کودکان فلسطینی در حال رقم خوردن است، دیروز  جمعه ۲۸ مهرماه نشست «جهاد تبیین متحصنین» را با حضور استاد حاج عظیم ابراهیمپور برگزار کرد. 
مهمان ویژه این نشست، جمعی از نوجوانان تحصن کننده بودند که در حضور استاد ابراهیمپور سوالات خود را مطرح کرده و درباره شرایط این روزهای فلسطین صحبت کردند. 
از جمله موضوعات مهمی که در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت می‌توان به ظلم تاریخی اسرائیل علیه مردم غزه، تاریخچه فلسطین و عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد. 
براساس این گزارش، این جلسات تبیینی در روزهای آینده نیز در فرهنگسرای رسانه ادامه خواهد داشت که متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.
نظر شما