سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۰۱
کد خبر: ۱۳۵۲۹۶
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱
با حضور معاون امنیتی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین کشور؛
️با حضور معاون امنیتی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین کشور از تمامی دست اندرکاران برگزاری مراسم پیاده روی حسینی در کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور تقدیر بعمل آمد.
بمراسم تجلیل از خادمین کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین کشور برگزار شده گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور ۲۶ مهرماه با حضور میراحمدی، معاون امنیتی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین کشور، باقری دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور، حسین نظری رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی و معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران، پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، مهدی بابایی عضو شورای اسلامی شهر تهران، معاون استانداری خوزستان، معاون خدمات شهری کلانشهرهای مشهد، شیراز، اهواز، اصفهان، یزد، زاهدان، کرمان، بندرعباس، ارومیه، رشت، همدان، زنجان، تبریز، مریوان، کرج، ایلام، اراک، قصر شیرین، معاونین خدمات شهری مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۵، ۶، ۹، ۱۰، ۱۱، ۱۳، ۱۴، ۱۷، ۲۱ و ۲۲، مدیران عامل، حراست و بازرسی معاونت خدمات شهری و کلیه مدیران و دست اندرکاران در سالن کنفرانس برج میلاد برگزار شد.

میراحمدی: اربعین امسال به یاد ماندنی برگزار شد
️در ابتدای این جلسه میراحمدی، معاون امنیتی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین کشور ضمن عرض تسلیت؛ کشته شدن زنان و کودکان مظلوم فلسطینی را در بمباران بیمارستانی در غزه محکوم کرد و در ادامه گفت: وظیفه خود می دانم که برای قدردانی از زحمات خادمان حسینی و به شکل ویژه از مهندس حسین نظری رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی در این مراسم حضور داشته باشم و از زحمات یکایک شما عزیزان تقدیر و تشکر داشته باشم.
️میراحمدی در ادامه از زحمات یکایک خادمین حسینی(ع) قدردانی کرد و گفت: شما مجدانه و مجاهدانه برای خدمات رسانی به زائرین حسینی تلاش کردید که مجموعه این زحمات منجر به کسب رضایتمندی حداکثری زائرین گردید.
️وی خاطرنشان کرد: خادمان شهرداری ها همواره به شکل گمنام و با اخلاص عمل و با دل پاک به خدمت به زائرین عزیزمان می پردازند که جا دارد از تمامی شما عزیزان قدردانی ویژه ای داشته باشیم.
️معاون امنیتی وزارت کشور و رییس ستاد مرکزی اربعین کشور در ادامه بیان کرد: بر دستان تمامی زحمتکشان مخلص بوسه می زنیم که مشغول نظافت و سخت ترین کارها هستند و با انگیزه معنوی خدمت می کنند.
️میراحمدی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص برگزاری پیاده روی امسال، عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند که مراسم امسال بسیار باشکوه تر و منظم ترین مراسم پیاده روی اربعین حسینی نسبت به سال های گذشته بوده است.
نظری: کسب رضایتمندی حداکثری زائرین حسینی(ع) در اربعین امسال
️حسین نظری، رییس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی و معاون خدمات شهری شهرداری تهران پس از ارائه گزارشی از چگونگی خدمات رسانی و مجموعه اقدامات صورت گرفته این کمیته در ایام اربعین حسینی(ع) و تسلیت به مناسبت شهادت مردم مظلوم فلسطین در بمباران بیمارستانی در غزه که منجر به کشته شدن زنان و کودکان بی پناه فلسطینی گردید، گفت: این اتفاقات تلخ توسط رژیم صهیونیستی در فلسطین در حال رخ دادن است به همین خاطر امروز در کشور عزیزمان ایران و کشورهای اسلامی عزای عمومی اعلام شده است.
️نظری افزود: این نشست در راستای قدردانی و تشکر از خادمین اباعبدالله الحسین(ع) برگزار شده است و در نظر داریم که طی جلساتی به شناسایی و احصاء نقاط قوت و ضعف و رفع موارد و مشکلات موجود برای سال آینده بپردازیم.
️وی با بیان این که جنس خدمت به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) بسیار مقدس و متفاوت است و افتخاری است که نصیب ما شده است، اظهار کرد: امیدواریم در سال آینده هم توفیق خدمت به زائرین امام حسین(ع) را داشته باشیم و قطعا موهبتی الهی است که همواره قدردان آن خواهیم بود.
️رئیس کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی در ادامه افزود: با همراهی، همیاری و مودت تمامی شما عزیزان توانستیم خدمات شایسته ای را به زائرین اباعبدالله الحسین(ع) ارائه دهیم و همواره قدردان زحمات خالصانه شما هستیم.
️نظری با اشاره به برگزاری جلسات مستمر و انجام هماهنگی های مربوطه جهت برگزاری مراسم پیاده روی اربعین حسینی، یادآور شد: امسال با تلاش و زحمات شما عزیزان خدمات متفاوت و ارزنده ای را به خیل عظیم زائرین عزیزمان نسبت به سال گذشته ارائه دادیم که منجر به کسب رضایتمندی حداکثری گردید.
️وی در ادامه افزود: مجموعه کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی افتخار خدمات رسانی را در ۲ مرز ورودی، ۶ مرز خروجی و یک مرز عراق و ۵ شهر عراق (سامرا، کاظمین، کوفه، نجف و کربلا)  را بر عهده داشت و در این مسیر در کنار شهرداری های کلانشهرها، شهرهای کوچک کلانشهرها نیز ما را همراهی کردند.
پیرهادی: مجموعه اقدامات و خدمات رسانی به زائرین حسینی بی نظیر بود
️پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نیز در این نشست ضمن تسلیت بمناسبت شهادت مردم مظلوم فلسطین در بمباران بیمارستانی در غزه که منجر به کشته شدن زنان و کودکان بی پناه فلسطین شد، گفت: این جنایت دل هر انسان آزاده ای را بدرد می آورد.

️پیرهادی در ادامه افزود: از تمامی دست اندرکاران برپایی مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) که در مرزهای کشورمان و کشور عراق به خدمات رسانی به زوار امام حسین(ع) پرداختند قدردانی می کنیم. بی شک مجموعه این اقدامات بسیار بی نظیر بوده است و قطعا اجر این کار با هیچ کار دیگری قابل مقایسه نیست. انشالله توفیق پیدا کنیم در سال آینده نیز به خدمات رسانی به زائرین حسینی بپردازیم.
باقری: امسال بیش از ۳ میلیون زائر از مرزهای خروجی به عتبات عالیات رفتند
️باقری، دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور نیز در این مراسم از زحمات شبانه روزی خدام الحسین(ع) در این مراسم تقدیر و تشکر کرد و گفت: امسال بیش از ۳ میلیون زائر حسینی از مرزهای خروجی برای زیارت عتبات عالیات به کشور عراق رفتند که این استقبال بسیار پرشور و بی نظیر بود.
️باقری در ادامه افزود: آسیب شناسی برپایی مراسم پیاده روی اربعین حسینی برای احصاء موضوعات در حال انجام است. انشالله در سال آینده نیز در کنار یکدیگر افتخار خدمات رسانی به زوار امام حسین(ع) را داشته باشیم.
️گفتنی است؛ در جریان این مراسم از دست اندرکاران برپایی مراسم پیاده روی اربعین سید و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع) در کمیته خدمات شهری ستاد مرکزی اربعین حسینی کشور با اهدای لوحی تقدیر بعمل آمد.
انتهای پیام/
نظر شما