چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۶۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۶
موسسه آموزش شهر با هدف ارتقای دانش و مهارت مربیان چرتکه، به روز رسانی دانش مربیان ،آشنایی با آخرین دستاوردهای علمی و پژوهش های تجربی آموزش و به کارگیری نیروهای متخصص و توانمند،دوره پنجم تربیت مربی چرتکه را برگزار می کند.
برگزاری دوره های تربیت مربی چرتکه توسط موسسه آموزش شهربه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،برگزاری دوره تربیت مربی چرتکه در موسسه آموزش شهر به مربیان خلاق و توانمند و دارای مهارت که از ضرورت توسعه پایدار سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است می پردازد.
این دوره در سه سطح پایه(جمع و تفریق)، پیشرفته(ضرب و تقسیم) و تکمیلی1 (جذر و اعشار) به صورت تخصصی در فصل پاییز 1402توسط موسسه آموزش شهر برگزار می شود.
شایان ذکر است بعد از اتمام، گواهینامه معتبر پایان دوره و اعتبارنامه تدریس مربیان از طرف موسسه آموزش شهر به مخاطبین اعطا  می شود.
 شرکت کنندگان در دوره تربیت مربی چرتکه، پس از گذراندن دوره و کسب نمره قبولی و احراز صلاحیت از سوی اساتید و کارشناسان وارد سامانه آموزش شهر شده و جهت تدریس به مناطق و فرهنگ‌سراها معرفی خواهند شد.
 موسسه آموزش شهر، جهت تکمیل کادر آموزشی خود و با تاکید بر نقش آموزش و یادگیری و به روز رسانی دانش مربیان در پاییز 1402 تا 18 آبان ماه از علاقه مندان ثبت نام به عمل می آورد.
گفتنی است علاقمندان به شرکت در دوره‌ تربیت مربی چرتکه، میتوانند برای ثبت نام با شماره 88433720 داخلی 7518 تماس بگیرید.
موسسه آموزش شهر در خیابان سهروردی شمالی،کوچه تقوی،پلاک ۲۵ واقع است.
نظر شما