چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۰
کد خبر: ۱۳۵۷۷۱
|
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۹
آیین رونمایی و معرفی کتاب و مستند «وفای عهد» درباره زندگی پدر استومی ایران دکتر محمد وفایی دوشنبه ۲۲ آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
آیین رونمایی و معرفی کتاب و مستند «وفای عهد» در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین رونمایی و معرفی کتاب و مستند «وفای عهد» درباره زندگی پدر استومی ایران دکتر محمد وفایی دوشنبه ۲۲ آبان ماه ساعت ۱۶ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

این کتاب و فیلم مستند به قلم و کارگردانی هومن ظریف، به خاطرات روزانه دکتر محمد وفایی، پدر استومی ایران و بنیانگذار انجمن خیریه استومی ایران می‌پردازد. مستند ۵۷ دقیقه‌ای «وفای عهد» در اردیبهشت ماه امسال آماده عرضه شده است. معرفی کتاب «خاطرات ساکن خیابان آمل» با موضوع خاطرات ناصر جبلی از دیگر بخش‌های این مراسم است.

کتاب‌های «مرز پرگهر»، «یمینی شریف آنچه بود آنچه هست» و «گل گفت‌وگو» و فیلم‌های مستند «مرز پرگهر»، «گل گلاب به روایت هما»، «شهیدی عود آواز»، «روشنای خورشید» و... تعدادی از آثاری است که در کارنامه هنری هومن ظریف به چشم می‌خورد.

حضور در این برنامه برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است و برای شرکت در آن می‌توانید به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنید و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۲۲۸۷۲۸۱۸ تماس بگیرید.
نظر شما