چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۹
کد خبر: ۱۳۵۷۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
نمایشگاه یاریگران زندگی با هدف افزایش دانش و تغییر نگرش و رفتار بازدیدکننده‌ها از 25 آبان تا 2 آذر، در خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود.
اولین نمایشگاه عمومی‌پیشگیری از مواد مخدر و روان گردان‌ها
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، داوود میرزایی مقدم، کارشناس ستاد مبارزه با مواد مخدر از برپایی "نمایشگاه یاریگران زندگی" خبر داد و گفت: نمایشگاه یاریگران زندگی با هدف افزایش دانش و تغییر نگرش و رفتار بازدیدکننده‌ها از 25 آبان تا 2 آذر، در خیابان حجاب، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار می‌شود. این نمایشگاه اولین نمایشگاه عمومی‌پیشگیری از مواد مخدر و روان گردان‌هاست.

به گفته این کارشناس؛ نظام معنایی نمایشگاه یاریگران زندگی و اساس کار بر مبنای پیشگیری اولیه است. ما تلاش می‌کنیم تا به منظور جلوگیری از شروع و بروز اعتیاد به مصرف مواد مخدر، جمعیت سالم را محافظت کنیم.

میرزایی مقدم با اشاره به اینکه مخاطبان این نمایشگاه والدین و فرزندانشان خواهد بود، افزود: مخاطبان این نمایشگاه دانش آموزان مقاطع اول و دوم متوسطه، والدین و دانشجویان هستند. در این نمایشگاه به سوالات مردم پاسخگو خواهیم بود؛ اینکه چگونه از فرزندانشان محافظت کنند و به پرسش هایی همچون اینکه چرا مواد در دسترس است؟ ستاد مبارزه و پلیس چه کارها و اقداماتی انجام می دهد و... پاسخگو هستیم.

این نمایشگاه بر مبنای آگاهی بخشی به مردم برپا می‌شود تا بدانند که حجم حمله به چه شکلی است و موارد مخدر از چه طریق و.... وارد می‌شود.

وی در پایان تاکید کرد: ما می توانیم از ظرفیت های رادیو و رسانه به خوبی استفاده کنیم، کاری که ما در حوزه فرهنگی و پیشگیری انجام می دهیم با کمک و حمایت سازمانها و ارگانها امکانپذیر خواهد بود.
نظر شما