چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۵۸
کد خبر: ۱۳۵۸۰۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۳
همزمان با فرارسیدن هفته کتاب، کتاب« هویج بستنی» نوشته فرهاد حسن زاده در کتابخانه دکتر طوبی کرمانی معرفی و خوانش می شود.
معرفی کتاب« هویج بستنی»  اثر فرهاد حسن زاده در کتابخانه دکترطوبی کرمانیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نشست ادبی« گلستان کتاب طوبی» با هدف ارتقاء و توسعه فرهنگ کتابخوانی، معرفی کتاب و تازه های نشر و شناخت نویسندگان و بزرگان ادب و فرهنگ، با معرفی و خوانش کتاب« هویج بستنی» نوشته فرهاد حسن زاده روز 23 آبان ماه  ساعت 9:45 الی 10:45 با مشارکت مدرسه دخترانه شهید مدنی برگزار می‌شود. 
در این برنامه گزیده ای از کتاب، توسط کارشناس برنامه  مریم خلجی مدیر کتابخانه دکتر طوبی کرمانی،  برای دانش آموزان نوجوان معرفی و  بازخوانی می‌شود.
«هویج بستنی» مجموعه‌ای از داستان‌های جذاب و خواندنی به قلم فرهاد حسن زاده است که برای مخاطب نوجوان به نگارش درآمده است. این مجموعه که ده داستان طنزآمیز با مضمون اجتماعی را در بردارد، به مسائلی می‌پردازد که مخاطبین حوزه‌ی کودک و نوجوان را بیشتر هدف قرار داده و علاوه بر اینکه خوانشی لذت‌ بخش را برایشان فراهم می‌آورد، چشم آن‌ها را به مسائلی که پیرامونشان در جریان است باز می‌کند و ذهن آنان را روشن می‌کند.
فرهاد حسن زاده از سال 1355 در کار داستان نویسی و روزنامه نگاری فعال بوده و بیش از 60 کتاب منتشر کرده است او از نویسندگانی است که در تمامی حوزه‌های ادبی از داستان کودکان، نوجوانان تا رمان برای بزرگسالان دست به نگارش زده است. نگاه او به زندگی و آدم ها نگاه پیچیده ای نیست چرا که می تواند از دلِ پیچیدگی‌ها به تصویرهایی ساده و روشن از زندگی برسد.
او نوشتن را از دوران نوجوانی با نگارش نمایشنامه و داستان آغاز کرد. از او تا کنون بیش از ۸۰ اثر چاپ شده است. آثار او جوایزی چون تندیس ماه طلایی برگزیدگان ادبیات کودک و لوح زرین کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را برایش به ارمغان آورده اند . 
گفتنی است کتابخانه طوبی‌کرمانی در خیابان جانبازان غربی، خیابان شهید حیدری( 16 متری لشگر) روبروی بوستان آتش نشانان( کوثر سابق) واقع شده و شماره تماس 77691580 جهت آگاهی بیشتر اعلام می‌گردد.

نظر شما