شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۱۳۵۸۵۴
|
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۳
نمایشگاه گروهی نقاشی «آن» جمعه ۲۶ آبان ماه در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد و تا هفتم آذرماه میزبان علاقه‌مندان است.
نمایشگاه گروهی نقاشی «آن» در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی نقاشی «آن» جمعه ۲۶ آبان ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ در نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران گشایش می‌یابد و تا هفتم آذرماه میزبان علاقه‌مندان به هنرهای تجسمی است.

در این نمایشگاه آثار هنرمندانی همچون الیاس ستاری، کیوان عسگری، نیوشا نیوژپور، شادی داوری، رامبد دهقانی‌پور، پروانه انصاری، رضا پیمان‌پناهی، شبناز چشم‌شب، وجیهه رحیمی، درسا رهنما، فاطمه سیف‌اشرفی، زهرا شیرازی، مریم شیروانیان، پانته‌آ فرحبد، سام کاشانی‌اخوان، مینا گل‌پرور، فرزانه گلچین، میسا صادقی، کیانا صفرپور، مهنوش مسعودی، مریم مرزوقی، مریم مشایخی، محدثه موقر، ناهید مؤمن‌خانی، مائده مهرابی، آسیه نقی‌زاده و زهرا هوشنگی به نمایش در می‌آید و ناهید مؤمن‌خانی نمایشگاه‌گردانی را بر عهده دارد.

در بیانیه این نمایشگاه که در آن ۴۷ اثر در تکنیک‌های گوناگون شامل ترکیب مواد، رنگ روغن، اکرلیک، چاپ، پاستل روغنی و... به همراه چند اثر نقاشیخط به نمایش در می‌آید، آمده است: «آن»هایی که در گذرند... و «آن»هایی که می‌ایستند!

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند تا هفتم آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۸ به نگارخانه هنر فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا، کوچه عقاب مراجعه کنند و برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۲۲۸۷۳۳۹۹ تماس بگیرند.
نظر شما