چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۱۷
کد خبر: ۱۳۵۸۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۶
در کانون آهسته‌گامان فردوس تبیین و بررسی می‌شود؛
کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس، در سومین نشست از جلسات حضوری خود، به تبیین ضرورت تنظیم وصیت‌نامه برای والدین دارای فرزند با نیازهای ویژه می‌پردازد.

ضرورت تنظیم وصیت‌نامه برای والدین دارای فرزندان با  نیازهای ویژهبه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5؛ کانون آهسته‌گامان فرهنگسرای فردوس با مشارکت انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، سومین جلسه‌ی خود را با موضوع «ضرورت تنظیم وصیت‌نامه برای والدین دارای فرزند با نیازهای ویژه »، روز شنبه 27 آبان 1402 از ساعت 9 تا 11 در سالن آفرینش فرهنگسرای فردوس برگزار می‌کند.

در این جلسه که با حضور و سخنرانی لیلا فرج‌زاده، کارشناس ارشد حقوق از دانشگاه شهید بهشتی و به منظور آگاهی والدین از مسائل حقوقی و قضایی مرتبط با ابهامات خانواده‌های دارای فرزند کم‌توان و با نیازهای ویژه برگزار می‌شود، موضوع ضرورت تنظیم وصیت‌نامه برای والدین دارای فرزند با نیازهای ویژه، بحث و بررسی می‌شود و به سؤالات مخاطبان پاسخ داده خواهد شد.

کانون آهسته‌گامان به عنوان یکی از کانون‌های برتر فرهنگسرای فردوس، با همکاری و هماهنگی انجمن آهسته‌گامان ایرانیان، در زمینه‌های مختلف توانمندسازی و ارتقای ظرفیت فکری و روحی والدین دارای فرزند با نیاز ویژه (استثنایی)، فرهنگ‌سازی و اصلاح نگرش جامعه نسبت به معلولیت و احقاق حقوق این قشر فعالیت می‌کند و حضور خانواده‌های دارای فرزند کم‌توان و با نیازهای ویژه در برنامه‌های آن آزاد است و توصیه می‌شود.

علاقه‌مندان و به خصوص خانواده‌های دارای فرزند با نیاز ویژه، برای شرکت در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای فردوس واقع در: فلکه دوم صادقیه، بلوار فردوس شرق، بعد از تقاطع شهید سلیمی جهرمی مراجعه کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ferdos.farhangsara در فضای مجازی مراجعه کنید یا با شماره 44058900 تماس بگیرید.

نظر شما