يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۲
کد خبر: ۱۳۵۹۴۲
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
سالن مطالعه کتابخانه استاد معین در هفته کتاب و کتابخوانی و همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری(س) در 28 ابان ماه افتتاح می شود.
افتتاح سالن مطالعه کتابخانه استاد معینبه گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر ،مدیریت فرهنگی هنری منطقه 21 همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی و در سالروز میلاد حضرت زینب کبری(س) و روز پرستار، روز یکشنبه 28 آبان ماه ،از ساعت 11 سالن مطالعه کتابخانه استاد معین محله وردآورد را افتتاح میکند.

آماده سازی ،تعمیرات و تجهیز سالن مطالعه به همت همکاران خانه فرهنگ وردآورد و حمایت  مدیریت منطقه و در مدت یک ماه انجام پذیرفته و از تاریخ افتتاح آماده ارائه خدمات به اعضای کتابخانه خواهد بود.شایان ذکر است به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی ثبت نام در کتابخانه به صورت رایگان بوده و علاقمندان می توانند با مراجعه به خانه فرهنگ وردآورد و به همراه داشتن کارت ملی و تکمیل فرم ثبت نام به عضویت کتابخانه استاد معین درآیند.

شهروندان و علاقمندان میتوانند جهت حضور در مراسم افتتاحیه و ثبت نام در کتابخانه استاد معین به نشانی : جاده مخصوص کرج ،بلوار اصلی وردآورد،روبروی اداره امور مالیاتی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44981070 تماس حاصل نمایند.

نظر شما