چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۰
کد خبر: ۱۳۵۹۶۵
|
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۳
چهارصد و پنجاه و نهمین برنامه ی به تماشای سرو در منزل شهید دفاع مقدس «صمد رجبی» برگزار می‌شود.
دیدار با خانواده شهید دفاع مقدس «صمد رجبی»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این برنامه که از ساعت ۱۱ تا ۱۲:۳۰ دوشنبه 29 آبان ماه در منزل شهید صمد رجبی برگزار خواهد شد، کارکنان و اعضای کانون خادم الشهداء فرهنگسرای رضوان، ضمن دیدار و گفت‌و‌گو با خانواده معظم این شهید و مروری بر خاطرات شهید از زبان خانواده، بیشتر با سبک زندگی و رفتاری شهید والامقام آشنا می‌شوند.

صمد رجبی روز دوازدهم آبان ۱۳۴۷، در تهران چشم به جهان گشود. تا سوم راهنمایی درس خواند. به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت. سوم خرداد ۱۳۶۷، با سمت تک تیرانداز و تلفن چی در پنجوین عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره شهید شد و پیکر او در قطعه 40 ردیف 99 شماره 20 گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا تهران به خاک سپرده شد.

تکریم و بزرگداشت خانواده معظم شهداء به همراه پاسداشت آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی (ايثار، جهاد، شهادت، پایداری و مقاومت) به همراه ثبت و ضبط زندگینامه و خاطرات ارزشمند شهدا به منظور آشنایی نسل امروز با سیره اخلاقی شهدا با تأکید بر سبک زندگی اسلامی ایرانی از اهداف برنامه «به تماشای سرو» است که از بدو تأسیس فرهنگسرای رضوان در سال ۱۳۸۹ تاکنون با حضور در منزل خانواده معظم شهدا برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: 51633816 یا 09231056751 تماس حاصل نمایند.

نظر شما