چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۹
کد خبر: ۱۳۶۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار با حضور معاون رئیس‌جمهور روز شنبه ۴ آذرماه با معرفی نفرات برگزیده کار خود را آغاز خواهد کرد.
دومین نمایشگاه هنرهای تجسمی ایثار افتتاح خواهد شد به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، آیین افتتاح و معرفی نفرات برگزیده دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار روز شنبه چهارم آذرماه با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران کار خود را آغاز خواهد کرد. محمد کرم الهی سرپرست دفتر حمایت و نظارت بر تولیدات آثار فرهنگی و هنری بنیاد شهید با اعلام این خبر گفت: دومین دوره نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار که به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران طی چند ماه گذشته فرایند کاری خود را آغاز کرده است پس از اعلام اعضای شورای سیاست‌گذاری و تدوین و انتشار فراخوان و دریافت آثار و پس از داوری‌های صورت‌گرفته روز شنبه ۴ آذرماه با حضور معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مدیران فرهنگی و هنرمندان کشور با اعلام نفرات برگزیده کار خود را آغاز خواهد کرد.
وی همچنین پیرامون بخش‌های نمایشگاه و فرایند اجرایی این رویداد نیز گفت: نمایشگاه امسال در سه بخش دانش‌آموزی، بخش ویژه غزه و بزرگسال به میزبانی شهرستان‌های استان تهران و با حضور هنرمندان استان‌های قم، قزوین، چهارمحال بختیاری، البرز، تهران بزرگ و شهرستان‌های استان تهران برگزار خواهد شد.


دومین نمایشگاه منطقه‌ای هنرهای تجسمی ایثار به همت بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران به دبیری عباسعلی رضایی از روز شنبه چهارم لغایت دهم آذرماه برگزار خواهد شد.
نظر شما