چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۴
کد خبر: ۱۳۶۱۳۳
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
همزمان با ایام سوگواری حضرت زهرا(س) در دهه‌ی نخست فاطمیه، مراسم سوگواری با عنوان «یاس یاسین» در مجتمع فرهنگی هنری نور برگزار خواهد شد.

معرفی سبک زندگی فاطمی در برنامه‌ی «یاس یاسین» مجتمع فرهنگی هنری نوربه گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 و به نقل از فاطمه حسن‌پور، رئیس مجتمع فرهنگی هنری نور، در ایام سوگواری دهه‌ی نخست فاطمیه، مجلس سوگ حضرت فاطمه (سلام‌الله علیها) با عنوان «یاس یاسین» با مشارکت کانون قرآن نور، روز دوشنبه، ششم آذر 1402 از ساعت 10 تا 12 برپا خواهد شد.

به گفتۀ حسن‌پور، مراسم سوگواری حضرت فاطمه سلام‌الله علیها، که با هدف معرفت‌افزایی و ایجاد بصیرت فاطمی در بین مخاطبان جوان و نوجوان، در سالن اجتماعات آفتاب برگزار می‌شود؛ شامل بخشهای مختلفی از جمله: سخنرانی، نوحه‌خوانی و مرثیه‌سرایی، شعرخوانی آیینی و پخش نماهنگ شهادت است.

رئیس مجتمع فرهنگی هنری نور افزود: در این مراسم، دکتر احمد توفیق، استاد دانشگاه و پژوهشگر تاریخ، پیرامون سبک و شیوه‌ی زندگی حضرت زهرا (س) و معرفی الگوهای قابل قبول ایشان برای نسل جوان و نوجوان سخنرانی خواهند کرد.

برادران و خواهران علاقه‌مند برای شرکت در این مخفل، می‌توانند به مجتمع فرهنگی هنری نور، واقع در خیابان آیت‌الله کاشانی، بین تقاطع ستاری و شاهین، جنب شهر کتاب، سالن آفتاب مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44088708 تماس بگیرند.

نظر شما