سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۴
کد خبر: ۱۳۶۱۵۰
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
همزمان با فرارسیدن ایام عزاداری شهادت حضرت زهرا(س)، پس از اولویت‌سنجی محورهای‌ محتوایی و هم‌اندیشی جامعه ‌فعالان ‌هیأت، شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور شعار «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» را به عنوان شعار مشترک جامعه محبان‌ اهل‌بیت(ع) و هیأت‌های عزاداری در ایام فاطمیه ۱۴۰۲ اعلام کرد.
«مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» شعار هیأت‌های عزاداری در فاطمیه ۱۴۰۲به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، این شورا فراخوان عمومی برای انتخاب شعار اعلام کرد که در مجموع بیش از ۴۵۰ شعار پیشنهاد شد که بعد از پالایش اولیه، ۵۰ شعار در شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت روی ۶ شعار به اجماع رسیدند.

به نقل از ایسنا،این ۶ شعار به مسئولان و مدیران هیأت‌های مذهبی ارائه شد تا آنان نیز برای انتخاب این شعار مشترک همفکری و اعلام نظر کنند که در نهایت اکثریت مدیران و مسئولان هیأت‌های مذهبی کشور به شعار «مادرم مظلومه بود و یاور مظلوم‌ها» رأی دادند. همچنین هشتگ‌های #معجزه_مادری، #ام_المقاومه و #مادر_قهرمان برای انتشار محتوا درباره عزاداری فاطمیه در فضای مجازی انتخاب شد.

شورای هم‌آهنگی شبکه‌های هیأت‌ها و تشکل‌های دینی کشور در اطلاعیه خود از تمام هیأت‌ها و مجموعه‌ها، خواسته است تا ضمن حفظ شعار و نشان و استقلال‌ خود، با نمایش جلوه‌ای از وحدت و هم‌دلی جامعه هیأت‌های عزاداری در این حرکت جمعی هم مشارکت کنند و این شعار را در حاشیه تولیدات، تبلیغات و فضاسازی هیأت درج کرده و در محتوای هیأت مدنظر قرار دهند.
نظر شما