چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۹
کد خبر: ۱۳۶۱۶۸
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۷
فرهنگسرای گلستان همزمان با دهه اول فاطمیه، ویژه ‌برنامه «در سوگ ریحان» را با حضور کانون دختران نوجوان گلستان روز چهارشنبه 8 آذرماه ساعت 15:30 در منزل شهید بزرگوار«حسن سلمانی» برگزار می‌کند.
«در سوگ ریحان» با حضور در منزل شهید حسن سلمانیبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ویژه‌ برنامه «ر سوگ ریحان»  با حضور کانون دختران نوجوان گلستان و با دیدار از خانواده معظم شهید حسن سلمانی در دهه اول فاطمیه برگزار می‌شود.
 این مراسم با نگاه نوجوانانه به مجالس عزاداری و با هم‌اندیشی و اجرای کانون دختران نوجوان گلستان در قالب‌های مختلفی همچون دیدار با خانواده شهید سلمانی، خوانش وصیت نامه شهید،  دکلمه خوانی و مداحی در مدح حضرت زهرا(س)،  برپایی سفره احسان حضرت زهرا(س) و... برگزار می‌شود.
آیین عزاداری «سوگ ریحان» با هدف تربیت کنشگران فرهنگی نوجوان،  کشف ظرفیت و استعدادهای نوجوانان، تقویت هویت جمعی و مسئولیت پذیری در نوجوانان و ... به همت فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.
نوجوانان علاقه‌مندان به فعالیت در باشگاه نوجوانان گلستان و مشارکت در برنامه‌های فرهنگی می‌توانند برای عضویت در این باشگاه، به فرهنگسرای گلستان، واقع در نارمک، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند.

نظر شما