چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۵
کد خبر: ۱۳۶۱۶۹
|
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۶
بیش از 4000 نفر از دانش آموزان آموزش و پرورش شهر تهران در اردوهای نیم روزه فرهنگسرای رضوان با عنوان «سفر آسمانی» درگلزار شهدای بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها شرکت کرده اند.
بازدید 4146 نفر از دانش آموزان شهر تهران از برنامه «سفرآسمانی»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، اردو های نیم روزه «سفر آسمانی» با هدف آشنایی اقشار مختلف جامعه به خصوص نوجوانان و دانش آموزان با سیره و سبک زندگی شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درمجموعه فرهنگسرای رضوان و گلزار شهدای بهشت حضرت زهرا سلام الله علیها برگزار می‌شود.
گفتنی است از روز یکم لغایت سی ام آبان ماه 1402 فرهنگسرای رضوان با هماهنگی بسیج دانش آموزی آموزش و پرورش شهر تهران میزبان 84 گروه که 3503 نفردانش آموز دختر در قالب 67 گروه و 643 نفر دانش آموز پسر در قالب 17 گروه از مناطق 22 گانه این کلان شهر بوده است.
این برنامه شامل قسمت های مختلفی از جمله قرائت قرآن کریم، همخوانی سرود جمهوری اسلامی ایران، پخش کلیپ در خصوص ایثار و شهادت، بازدید و روایت گری در سنگر و گنجینه شهدایی، روایت گری سیره و سبک زندگی شهدا بر سر مزار شهدا و مسابقه پرسش و پاسخ و اهدای جوایز به رسم یاد بود می باشد.
 اردوهای نیم روزه سفر آسمانی ازشروع به کار فرهنگسرای رضوان تا کنون در حال اجرا می باشد و نزدیک به 120 هزار نفر از اقشار مختلف در قالب گروه های داخلی و خارجی از این برنامه استفاده کردند.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای رضوان می‌توانند با شماره تلفن: 51633816 یا 09231056751 تماس یا به پیام‌رسان های بله به نشانی rezvanfarhangsara@، پیام‌رسان ایتا به نشانی farhangsararezvan@ یا صفحه فرهنگسرای رضوان در روبیکا و روبینو به نشانی rezvanfarhangsara@ مراجعه نمایند.
نظر شما