چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۴
کد خبر: ۱۳۶۱۷۶
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
نمایشگاه گروهی نقاشی و صنایع دستی «هنر فرشته ها» شامل آثار نقاشی و محصولات صنایع‌دستی توان‌یابان با مشارکت فرهنگسرای ابن سینا روز چهارشنبه 8آذر ساعت14 در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد گشایش می یابد.
میزبانی سعدآباد از نمایشگاه گروهی نقاشی و صنایع دستی هنر فرشته هابه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به مناسبت فرارسیدن روز جهانی معلولان، افتتاحیه نمایشگاه گروهی نقاشی و صنایع دستی «هنر فرشته ها» با هدف حمایت از قشر توان‌یاب، نشان دادن توانمندی آنان، اشتغال زایی و ترغیب جامعه برای خرید محصولات این عزیزان به همت کانون توانگران و با مشارکت فرهنگسرای ابن سینا روز چهارشنبه 8آذر ساعت 14 در گالری سعدآباد برگزار می‌شود. دختران و پسران توان‌یاب اتیسم، سندرم داون و کم توان ذهنی در سنین 14 سال به بالا در این نمایشگاه آثار خود را به علاقمندان عرضه خواهند کرد. 
این نمایشگاه از 9 تا 12 آذر در مجموعه فرهنگی تاریخی سعدآباد و بازدید آن برای عموم آزاد است . علاقمندان جهت بازدید از این نمایشگاه می توانند به نشانی خیابان ولی‌عصر(عج)، خیابان شهید فلاحی (زعفرانیه)، انتهای خیابان شهید کمال طاهری مراجعه کنند و یابرای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 8-88366366 تماس بگیرند.
نظر شما