سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۱۳
کد خبر: ۱۳۶۱۹۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۳
نمایش کودک و نوجوان «استخوان ماهی جادویی» که از چهارم آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران در حال اجراست، تا پایان آذرماه تمدید شد.
اجرای نمایش «استخوان ماهی جادویی» در فرهنگسرای ارسباران تمدید شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایش کودک و نوجوان «استخوان ماهی جادویی» که از چهارم آبان ماه در فرهنگسرای ارسباران در حال اجراست، در پی استقبال قابل توجه مخاطبان تا پایان آذرماه تمدید شد. 
این نمایش هر هفته در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه از ساعت ۱۷:۳۰ در سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران میزبان کودکان و نوجوانان ۶ تا ۱۲ سال است. 
منوچهر اکبرلو نویسنده، احسان مجیدی کارگردان و پریسا مشکانی و احمد خیرآبادی بازیگران نمایش «استخوان ماهی جادویی» هستند. بهنام رحیمی آهنگساز، محمدرضا کوهستانی شاعر، علیرضا حسین‌پور طراح صحنه، پریا علی‌محمدی طراح لباس، عروسک و آکسسوار و محمدرضا شاملوفرد طراح نور سایر عوامل این نمایش هستند.
در خلاصه داستان نمایش «استخوان ماهی جادویی» آمده است: سارا فرزند بزرگ پادشاه و ملکه است و ۱۸ خواهر و برادر دارد. حقوق پادشاه کفاف مخارج زندگی را نمی‌دهد و ملکه نیز بیمار است. فرشته مهربان از سارا می‌خواهد تا با استخوان ماهی‌ای که در اختیارش است آرزویی کرده تا برآورده شود. اما ترجیح سارا چیز دیگری است.
برای خرید بلیت این نمایش می‌توانید به تیوال مراجعه کنید. همچنین برای رزرو تلفنی و هماهنگی برای اجرای گروهی ویژه مدارس می‌توانید با شماره‌های ۰۹۰۳۴۹۹۰۲۸۵ و ۰۹۲۲۳۹۳۲۸۹۲ تماس بگیرید. 

فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا واقع است و شماره تلفن ۲۲۸۷۲۸۱۸ داخلی ۱۲۲ برای اطلاعات بیشتر اعلام می‌شود.
نظر شما